Sota la pell

Un relat de: gatzara

La pell de la llavor s'esberla:
milers de cèl.lules empenyen al créixer i multiplicar-se.
Dos sentits, una única direcció:
créixer vers la llum,
créixer vers les profunditats humides del sòl.
Un esboç de tija s'insinua a la superfície,
els primers brots apareixen: la planta creix, a batzegades, cada dia una mica més amunt, un xic més ample.

Comentaris

  • una petita lluita...[Ofensiu]
    ROSASP | 13-03-2005 | Valoració: 9

    Sota la pell d'aquesta llavor que té tots els elements per poder creixer en les dues direcciones, cap a dalt i cap a baix, planta i arrel. Recorda tant al creixement de les persones, en dues direcciones també, cap a fora, fent-se gran i robust; cap a dins, trobant qui realment és i comprenent la màgia del viure.
    Dit així sembla tan senzill, una petita lluita com la de la llavor per empenyer la terra i sortir a veure la llum del sol...
    Un poema que sembla senzill, però jo crec que amaga la força de tots els elements.
    Una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de gatzara

gatzara

20 Relats

33 Comentaris

27917 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
Amb vocació vital i enèrgica, els anys m'atemperen ...tot i que sempre he sigut i seré una font d'espurnes de ble curt. M'apassiona la muntanya i viatjar lluny, ben lluny...però el preu a pagar a la tornada cada cop em resulta més car: el nostre món se'm mostra més absurd i excessiu...Massa circumvolucions ens ha donat la natura per ser feliços a ple temps!

Navego sense fi amb els meus companys més fidels vers l'illa dels pirates...

"No abareteixis el somni, o et donaràs per menyspreu tu mateix"