Sorra, sorra, sorra...

Un relat de: Iu Lian

Si vols tocar-la, atança la mà que te'n dono tant com en vulguis.

Però has de saber una cosa, que mentre l'agafis s'escolarà entre els dits per caure, altra vegada, a la terra d'on ha nascut, la terra que cada dia li fa de coixí d'aquesta vida efímera però fantàstica.

Si només t'esforces en conservar-la a les teves mans sentiràs amb angoixa com s'escapa i desapareix.

Si en canvi clous els ulls i escoltes el que t'explica mentre el tacte la sent viva podràs viatjar enllà on els somnis, les esperances, les il.lusions, les paraules dels justos, els somriures i les cançons són l'aliment que cada dia ajuden a sobreviure.

La sorra, com la vida, ha de poder existir sense posseïr-la. Disfruta d'ella mentre llisca entre els teus dits i sentiràs com les pessigolles et fan riure.

Només així, podràs saber que, a voltes, no cal tenir res per poder dir, sense saber ben bé perquè....soc feliç.

Comentaris

  • Bonic relat....[Ofensiu]
    MarBlava | 16-03-2007 | Valoració: 10

    he pogut sentir la calidesa de la sorra a les meves mans...
    Tens molta raó les coses que ens fan feliços són petites i no es poden comprar amb diners...i aquí està el secret de la seva grandesa.
    El teu relat m'ha deixat un somriure al llavis. Moltes gràcies.
    Una abraçada de cap de sermana!

  • voldria ser...[Ofensiu]
    clariana | 16-03-2007

    un petit granet de sorra, per resultar insignificant i poder fer pessigolles.

    muak

  • Fa olor de sorra[Ofensiu]
    Iu Lian | 03-03-2007

    Miro enllà i, creuant l'atlàntic he vist el teu desert.

l´Autor

Foto de perfil de Iu Lian

Iu Lian

18 Relats

34 Comentaris

19005 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Sóc qui sóc, i no en tinc res a dir, de fet. Dins la petitesa, potser hi trobaràs una gran grandesa...la que em fa exitir, tan sols, i saber que hi sóc. Gràcies per interessar-te per mi! Una abraçada