Somnis

Un relat de: AINOA

Que bonic,es somnia
quand et pers amb el blau mar.
sens que las ones t'acaronen
i que res, et pot passa.
Tens sensacions estranyes,
i comences a pensa,
allo que més t'agrada
i enyoras retroba.
Després mires, cap el cel
volguen no desperta,
d'aquest somni tan bonic
i per tu, tant anhelat.

Comentaris

  • un somni...[Ofensiu]
    Equinozio | 07-07-2005

    .. que molts de nosaltres tenim.
    Jo el que més. M'encanta el mar. Per mi és molt més que poesia. He gaudit cada paraula que m'emportava al mar i em deixava allà. Acabo de tornar d'un viatge de fi de curs, on anvavem amb vaixell i per la nit sortia a la cobert i, davant, on no hi ha llums em deixava emportar pel mar a altres llocs.
    Esplendid!!

    Equinozio

  • Somiar[Ofensiu]
    kispar fidu | 28-06-2005

    Sensacions estranyes: boniques, suas, tendres... El món es compon de somnis.

    No m'agrada massa dir-ho... perquè tothom pot cometre errors, i el fet d'esforçar-s'hi ja és molt (i a més, que jo tmb en faig alguns!!), però, en comparació amb els teus altres relats, m'he fixat en que potser hi ha unes quantes faltes més... [ potser destacaria els verbs en infinitiu que els hi treus la "r"... ]. Però ja et dic, que només és una observació, i sols t'ho dic com a consell, eh!!! Que jo no sóc pas ning´´u per anar-te dient alguns erros que puguis tenir... (i a més, que no m'agrada gens!!!!)
    [Agafa-t'ho com a un consell "sa" ;) ]

    jejeje

    Gemm@

  • hola![Ofensiu]
    pieni kuu (aida) | 22-04-2005 | Valoració: 9

    Perdem més temps somiant que lluitant pels somnis...m'ha agradat molt com transmets el teu significat d'aquest concepte! Una definició de somni!1 abraçada!!

  • hola![Ofensiu]
    pieni kuu (aida) | 20-04-2005 | Valoració: 9

    Perdem més temps somiant que lluitant pels somnis...m'ha agradat molt com transmets el teu significat d'aquest concepte! Una definició de somni!1 abraçada!!

  • hola![Ofensiu]
    pieni kuu (aida) | 20-04-2005 | Valoració: 9

    Perdem més temps somiant que lluitant pels somnis...m'ha agradat molt com transmets el teu significat d'aquest concepte! Una definició de somni!1 abraçada!!

  • Somnis...[Ofensiu]
    Sareta_16 | 26-03-2005 | Valoració: 9

    Està molt bé Ainoa!
    Però hem de lluitar per fer realitats els nostres somnis, no només han de ser somnis així que costi el que costi a perseguir i fer realitats els nostres somnis!Res és impossible!

  • Somiar...[Ofensiu]
    George Brown | 26-03-2005

    Què faríem sense somnis?... els somnis son part de nosaltres mateixos i ens ajuden a tirar endavant, a buscar nous objectius, a desitjar impossibles...
    I somiar mirant el mar, observant tota la seva magnitud, navegant pel nostre mar de pensaments, volent nedar contracorrent... i mirar el cel, volant d'un somni a un altre, buscant allò que realment volem... que bonic és somiar!!

    una abraçada,
    Jordi.

  • Titules "somnis"...[Ofensiu]
    Llibre | 23-12-2004

    el teu poema, i un somni és el que ens descrius amb paraules dolces i situacions fascinants.

    endavant!

    LLIBRE

  • OA,OA,AINOA![Ofensiu]
    Capdelin | 16-12-2004 | Valoració: 9

    els teus poemes són com la foto que has posat en la teva biografia: somnis, núvols, angelets innocents, barreja de mar i cel...
    et felicito... però baixa dels núvols per a què et pugui abraçar.. muaaaaà!
    Bon poema, musa del cel i del mar!

Valoració mitja: 9