SOMIANT LES VOSTRES MORTS

Un relat de:

Buidaré el cotxe d'allò important. Sols restarà allò que no em delati. Quatre paperots, monedetes, pols i la jaqueta. El forense me la tornarà.
Anirem al concert. Beurem i riurem, i beurem. Perdó, beureu i riureu, i beureu. Jo resaré, i gaudiré.
I pujareu, aquest cop jo també, i pujarem, al cotxe. L'ambulància sense direcció. I avançareu i avançarem. Baixaré la finestra, senyal de mort. I acceleraré fins caure al gran canal. Els cinturons de seguretat us arrossegaran al fons. Allò, primerament, imposat.
I jo, del contrari, m'escaparé finestra amunt; llum amunt; innocència amunt.



- Pobre xiqueta. S'ha quedat sola.

- O no.

Comentaris

  • Esta molt bé, però tinc un dubte[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 20-12-2005 | Valoració: 10

    Això que descrius és un assassinat? Per què si buides el cotxe de coses que et poden delatar és amagar el fet de que tu estiguessis allà, no?

    De totes maneres, està molt be´.

    No t'aturis

    Juseph

  • Inquietant...[Ofensiu]
    Buk | 19-12-2005

    Molt inquietant....

  • <> | 18-12-2005

    no no els acompanyants no son els pares.

  • Bufa...[Ofensiu]
    AVERROIS | 18-12-2005

    ...espero no està en el teu somni, sempre m'ha fet por l'aigua i més morir ofegat, no li desitjaria a ningú. Dona la sensació, espero que no, que els teus acompanyants siguin els teus pares. Es un somni dur, però aixì son els sominis. Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de <<quizás estaba loca, pero almenos tuve un sueño>>

68 Relats

135 Comentaris

60906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
20/04/88

Púdrete en tu cementerio,
porque yo soy aire en libertad.

Camina mi camino,
porque es la realidad.

Entierra los sueños,
y deja de llorar.