Som la Bruixa Malaruixa.

Un relat de: Biel Kramt
Tanta sort que som una bruixa! Que vagi per endavant que heu entrat dins el meu somni i que tot el que llegireu a partir d’aquest moment potser serà una aventura, potser seran els meus penediments, potser serà algun fet imprevisible, penedible. És el que tenen els somnis, que són incontrolables.

Sabeu que hi ha fades que són molt dolentes, però que molt dolentes, i que darrere d’una cara amable fan les mil i una dolenteries. També deveu saber que hi ha bruixes bones. Jo som d’aquestes darreres. Som la bruixa més bona que hi ha en el món. Cal dir que som una bruixa en aquest somni i en la majoria de somnis, però en el món real som aquella que em dic Tonina. Sabeu per què m’agrada tant i tant somiar i somiar? Idò perquè així no he de viure tan sovint amb els meus pares, ni tampoc amb el meu padrí… No, el meu padrí no, no, el meu padrí no, nooooooooo…

Ah! no vos ho havia dit, som la Bruixa Malaruixa, una bruixa que mai no es descambuixa… I ara mateix desferé l’encanteri, sigui quin sigui!

Ui! Canvi de plans: de moment no vos acabaré de contar la història. M’estic despertant. Crec que el meu padrí m’està sacsejant. Ai, ai, ai…

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19778 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...