Silenci envoltat de soroll

Un relat de: ATZAVARA

Silenci envoltat de soroll.
De cop alguna mirada fonda, acompanyada d'un somriure tímid. D'aquells que semblen que costin però acaben sent amples com la nit.
Podia sentir la musica, que estava alta. Això feia que no hi pogués haver conversa entre ells dos. Tot i ser alta, era una musica que no molestava.
El cos es movia al ritme d'aquell so.
Desitjava acostar-s'hi, notar el seu ritme. Dansar plegats. Però alhora una força l'empenyia a mantenir-se a distància. Potser allò no podia ser, no havia de passar tot i desitjar-ho amb força.
Els pensaments anaven i venien. D'un lloc a un altre. Veloços. Atrevits.
De cop notà com se li acostava i l'agafava per dirigir-li unes paraules, però al instant, les paraules ja no importaven. Es trobaven ballant junts. Lentament, molt a prop , com si res del voltant existís.
Al notar els seus llavis contra els seus, tot s'esvaí, fins i tot la musica.
Li agradà la seva manera d'abraçar, de besar, de xuclar, de mossegar, de bellugar la seva llengua i endur-se-la cap a dins seu, on volia.
Podia notar les seves dents, el seu cos, el seu desig.
Es van separar i van seguir dansant, però en un instant ja es tornaven a abraçar i petonejar. Ben abraçats. Com si res importés. Una manera d'abraçar i d'acariciar com feia temps que no tenia.
Hagués volgut que aquell instant mai hagués acabat, que hagués sigut etern. I només poder notar el seu abraç, els seus ulls i la força dels seus llavis junt amb els seus.

Comentaris

  • J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 25-05-2008 | Valoració: 10

    Aïllats en la silenciosa solitud enmig del estrepitós soroll de la munió.

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • abstraccions[Ofensiu]
    SenyorTu | 15-04-2008

    Quan he llegit el títol del teu relat, he recordat que, més d'un cop, jo cerco i trobo la solitud entre la multitud.

    Però res a veure, és evident. En aquest cas són les sensacions les que t'aïllen de la resta d'univers.

l´Autor

Foto de perfil de ATZAVARA

ATZAVARA

41 Relats

162 Comentaris

49856 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Per expressar tot allò que sento...escric!!

M'agraden les paraules, perque amb elles puc crear!

Escriure és...el millor per fugir, per inventar, per crear, per somniar, per imaginar, per esbargir...

Potser és l'enyor allò que ens fa sentir, allò que ens fa tirar endavant, per algun dia, tornar-ho a sentir.....


MESTRE D'AMOR

Si en saps el pler no estalviïs el bes
que el goig d'amar no comporta mesura.
Deixa't besar, i tu besa després
que és sempre als llavis que l'amor perdura.

No besis, no, com l'esclau i el creient,
mes com vianant a la font regalada.
Deixa't besar -sacrifici fervent-
com més roent, més fidel la besada.

¿Què hauries fet si mories abans
sense altre fruit que l'oreig en ta galta?
Déixa't besar, i en el pit, a les mans,
amant o amada -la copa ben alta.

Quan besis, beu, curi el veire el temor:
besa en el coll, la més bella contrada.
Deixa't besar i si et quedava enyor
besa de nou, que la vida és comptada...

Joan Salvat Papasseit

si voleu compartir paraules: mpassolas@gmail.com