No em mateu en Divendres

Un relat de: ATZAVARA

Si heu d'escollir un dia, que sigui un altre dia. Quan el divendres ja hagi passat, quan hagi viscut els últims moments al vostre costat. Quan pugui recordar les mirades plenes de paraules, quan el vent em porti on sou i ja no ho pugui oblidar mai més.
Quan al recordar els moments, deixi anar un somriure tímid. Sempre tímid, com el d'un infant que s'amaga.

Miraré els vostres ulls per últim cop i m'acomiadaré. Només dins meu.

El moment ha de ser quan ja, al mirar enrere, ho vegi tot clar. Quan ja no es pateixi ni se senti buidor. El moment aquell que al pensar, sents que ja has viscut el que et tocava i ara tot serà diferent. Des de la llum tènue de la matinada fins la foscor de la nit. Cada instant es reviurà.
Passaran les abraçades de mitja nit, i les mirades aquelles que donen la sensació de que ho veuen tot. Podré reviure-ho de nou.
Les rialles que hem tingut tots plegats, i els moments de silenci. Aquells moments de vegades incomodes però necessaris de tant en tant. Per veure que tot pot canviar i ser diferent.

No em mateu en divendres. Seria un mal dia. Un dia fosc. Un dia d'aquells que per molt que t'esforces sempre és present.
Recordeu però el viatge ple de calor. Descobrint nous indrets i noves sensacions. Recordeu el cansament divertit, que mai volíeu que acabés, perquè al acabar tot seria diferent.

Recordeu el dia d'avui perquè de ben segur que en un altre lloc, un altre instant, amb una companyia diferent, us vindrà com un llampec enmig de la nit, clar com la llum d'una nit de lluna plena enmig de la muntanya.

Però no em mateu en divendres. Perquè vull viure l'últim instant

Comentaris

  • un comiat[Ofensiu]
    ANEROL | 21-09-2009

    un pèl tràgic, sentiments comuns, enyorança. em quedo amb la tristesa de qui no vol perdre quelcom i, alhora, s'acomiada

  • Millor en dimecres![Ofensiu]
    mimí | 08-03-2009

    ja,ja,ja

    és un discurs molt poètic però difícil de saber si hi ha algun missatge o "moraleja" pel públic aquí present.

    Un petó i segueix escrivint...
    Mimí

l´Autor

Foto de perfil de ATZAVARA

ATZAVARA

41 Relats

162 Comentaris

49731 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Per expressar tot allò que sento...escric!!

M'agraden les paraules, perque amb elles puc crear!

Escriure és...el millor per fugir, per inventar, per crear, per somniar, per imaginar, per esbargir...

Potser és l'enyor allò que ens fa sentir, allò que ens fa tirar endavant, per algun dia, tornar-ho a sentir.....


MESTRE D'AMOR

Si en saps el pler no estalviïs el bes
que el goig d'amar no comporta mesura.
Deixa't besar, i tu besa després
que és sempre als llavis que l'amor perdura.

No besis, no, com l'esclau i el creient,
mes com vianant a la font regalada.
Deixa't besar -sacrifici fervent-
com més roent, més fidel la besada.

¿Què hauries fet si mories abans
sense altre fruit que l'oreig en ta galta?
Déixa't besar, i en el pit, a les mans,
amant o amada -la copa ben alta.

Quan besis, beu, curi el veire el temor:
besa en el coll, la més bella contrada.
Deixa't besar i si et quedava enyor
besa de nou, que la vida és comptada...

Joan Salvat Papasseit

si voleu compartir paraules: mpassolas@gmail.com