S'ha acabat molt abans de començar!!

Un relat de: _

Fins aquí tot, sents? O més aviat res, i és que mai ha sigut res més que intencions.

L'has cagat, m'has perdut, perdut per sempre, i ara que te'n adones és quan em vols, doncs nen això no és estimar, no m'has valorat i ara patiràs, jo també, ho sé, però almenys no viurà en mi el pensament de "i si...?", no, jo no el tindré.

El que tens t'ho has merescut, i ja em pots venir amb tonelades de promeses que no et servirà de res, s'ha acabat molt abans de començar.

Jo t'estimava, i no vegis la ràbia que sento ara per tu, t'has carregat amb els teus putus dubtes egoistes quelcom que podria haver sorgit, sabies que haguès anat millor que mai!

Però tu sempre has sigut així, tot t'ha han de donar en safata, i això no és, jo t'ho vaig donar tot inconscientment i no ho vas saber aprofitar? Problema teu, però almenys a mi no em vinguis a explicar els teus rollos, no em fagis pensar en tu, perquè ja m'has fet prou mal, ja n'hi ha prou, deixa'm oblidar-te...

I oblida't de mi també, que tot això s'ha acabat molt abans de començar!

Comentaris

  • Per molts anys![Ofensiu]
    Llorenç Garcia | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Molt bé[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 21-06-2008 | Valoració: 10


    El relat està molt bé, demostres molts sentiments. I no et preocupis segur que en trobes un millor, tu oblida. Et seguiré llegint, espero que tu també. Gràcies.

    ullsblaus1

  • Cincdos | 28-03-2008 | Valoració: 10

    A cops passa, però no tothom pot prendre trens que engaten al món de la felicitat.

    Però aun així l'orgull sempre està endevant.

    petons
    segueix així.

  • Amb dos ovaris...[Ofensiu]
    Reguitzellera | 03-02-2008 | Valoració: 9

    i a passar pàgina, que la vida són dos dies.


    M'agrada, té optimisme, té força.

  • molt bé[Ofensiu]
    diesi | 12-09-2007

    avui estava rellegint antics relats i he vist un comentari teu de fa molt de temps i he decidit passar-me a veure què tenies.

    M'ha agradat molt, m'hi sento bastant identificada i, com diu reginetta, tens molta força :P

    seguiré llegint-te!

    ··NaT··

Valoració mitja: 9.75