Ser qui som

Un relat de: Antònia Puiggròs Muset
Com el vent que xiscla dins els camps
i ajaça les collites, passa la vida.
Minúscul com un gra de sorra
és l’espai on naixem i morim
a la recerca del gest que ens justifiqui.
Tan poca cosa som?
I no obstant avui, plegats un i tots,
farem de l’oblit primavera,
de flors roges i grogues omplirem els camps
i, tal vegada, compartirem el somni
d’una llibertat feréstega
que ens salvaguardi la voluntat de ser qui som
i els mots que ens identifiquen.
I demà potser amainarà el vent
i un gra de sorra esdevindrà un castell!

Comentaris

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / Benvolguda Relataire:

    La teva obra, presentada a la convocatòria “Somnis Tricentenaris”, ha estat seleccionada per formar part del volum recopilatori que recollirà totes les obres finalistes. Els beneficis d’aquesta publicació seran destinats a la Marató de TV3 2014, dedicada a les malalties del cor.

    És per això que et demanem que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclosa al recull (Data màxima: 30 de setembre).

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça concursos.arc@gmail.com, el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,
    Comissió de Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure l’obra ...................................................................................................
    de la qual en sóc autor/a, en el recull "Somnis Tricentenaris".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

  • Un gra...[Ofensiu]
    AVERROIS | 21-08-2014 | Valoració: 10

    ...de sorra no té gaire poder, però si s'ajunta amb molts d'altres pot enrrunar castells aixecats des de fa molt de temps.
    Una abraçada Antònia.

l´Autor

Antònia Puiggròs Muset

49 Relats

148 Comentaris

40510 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
Vaig nèixer l'any 57 a les envistes de Montserrat. No sóc pretenciosa al dir que he estat una digna lectora, però no vaig començar a escriure de manera regular fins ara fa un any. I m'encanta!
També m'agrada passejar pels camins rurals, la natura m'asserena, i pels carrers plens de gent i de llums.
Passo molt bones estones llegint els vostres relats, desitjo que us agradin els meus i agraeixo d'allò més els vostres comentaris.
Ah! Em dic Antònia i Escandalós no és un pseudònim que s'avingui al meu caràcter sinó el nom del personatge del meu primer conte: L'Escandalós i l'avi Pau.