Sentits: Tacte Nou

Un relat de: RATUIX

SENTITS...TACTE NOU

Promete'm les puntes dels teus dits.
Dits indolents i enervants que han de lliscar pels meus palmells, que han de pujar suament pels extrems de les meves mans; puntes de dits que han d'escampar-se i girar per l'espai de les meves empremtes fent-me notar els micro-laberints de la meva pell, descobrint-me la bellesa del tacte. Obrint camins al seu pas...Fent-me sentir que sóc vellut...

Jura'm el bes dels teus dits.
Que recorren amb exquisida lentitud els meus llavis carnosos, fins fer-me desmaiar quan les petites passes digitals s'apropen a les meves comissures. Que em fan caure en un pou de delit. Al límit de l'èxtasi quan els dits s'allunyen... Fent-me sentir que sóc seda...

Atrapa'm en l'alè de teranyina que desprenen els teus dits. Pren-me en l'escalfor tremolosa que m'embolcalla, quan caminen les teves gemes per la meva cintura. Els teus dits suaus que baixen pel meu ventre, poc a poc, tan poc a poc... deslligant-me les entranyes per acabar en el punt en què el meu sexe obert els besa suament, un dit rere l'altre...Fent-me sentir com flama creixent amb l'aire...

Allunya de mi per sempre la por. Porta els teus dits i les teves mans amants, als penya-segats del meu coll, al vertigen dels meus pits. Fes-me sentir com la terra aspre; com la sal ardent; com una onada trencant-se, lliscant perlada després, desfeta en gotes infinites...

Vine tu i només tu. Els teus dits sobre mi: promesa, jurament, captura.

Comentaris

  • Mmmmmmmmmmmhhhhh...[Ofensiu]
    Blumun | 01-09-2007 | Valoració: 9

    No t'has plantejat obrir un camí al relat eròtic?
    Sembla que se't dóna bé!

  • oberta[Ofensiu]
    ANEROL | 30-06-2007 | Valoració: 9

    a sentir

  • oberta[Ofensiu]
    ANEROL | 30-06-2007 | Valoració: 9

    a sentir

  • oberta[Ofensiu]
    ANEROL | 30-06-2007 | Valoració: 9

    a sentir

Valoració mitja: 9