Sempre Jove.(Forever Young)

Un relat de: Elia Riverola
"Forever Young”, aquesta paraula quants cops ha estat repetida, per milers de joves de tot arreu, e inclús per molts adults, que recorden la seva adolescència amb emoció. Crec, què és la etapa qué més recorden els adults, qué mes anyoren, és la adolescencia, ja que allí te pasaven milers de coses, que per a tú en aquell moment, eren de gran importància i se han anat disminuint al cap dels anys. Te pasaven moltissimes coses, com enfadarte amb els pares, com tenir novi, com batallarte amb els germans, com tenir amigues que anaven, que venien… Tot aixo i més és, l´ adolescencia. És una caixa de sorpreses. També en els estudis, nosaltres, els adolscents, sabem qué són un rotllo, però ens tenim que acostubrar, ja que si no , el nostre futur no anirà a cap lloc. Aquesta és una frase qué me encanta, d´ una gran cancó, segur què la coneixeu “Forever young a wanna be forever young”. Sempre al dormir, me fico aquesta cancó y començó a pensar en les coses que m´ han passat, y en les coses que em pasarán en un futur proxim. Jo tinc clar una cosa “I Wanna Be Forever Young”.

EliaRiverola.Agost 2012.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Elia Riverola

7 Relats

3 Comentaris

3760 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Tinc 14 anys, i ja he escrit varis relats curts. M´agradaria dedicar-me de debó a la escriptura, perqué sé, i sento que aquesta és la meva passió. I crec, que si començo desde tan "jove" a escriure, puc tenir molt de futur guanyat. Molta gent diu que sóc massa jove i encara tinc milions de possibilitats, pero jo ha he trobat la meva: La escriptura. Així dons, moltissimes gràcies per visitar el meu perfil, i espero que us agradin els meus relats.

Elia. Riverola