Seguiré fingint que no em fas falta

Un relat de: aNneta28

Em fatiga tant fingir que no em fas falta...
Em fatiga tant fer veure que t'he oblidat...
Que voldria aixecar-me, sortir al carrer i cridar als quatre vents que estic enamorada de tu. Que et segueixo estimant. Que no trobo sentit a la vida si no és al teu costat.
No ho faré. Immediatament me'n penediria. Em maleïria mil cops, m'emborratxaria i acabaria en braços de qualsevol desesperat. El dia següent dormiria la mona, i al següent em maleïria mil cops més.
Per tant, seguiré fingint que no em fas falta...
Seguiré fent veure que t'he oblidat...
Encara que em fatigui. Encara que n'estigui farta. Encara que em mori de ganes d'aixecar-me, sortir al carrer i cridar als quatre vents que estic enamorada de tu. Que et segueixo estimant. Que no trobo sentit a la vida si no és al teu costat.

Comentaris

  • Fingim[Ofensiu]
    Nyanga | 25-07-2009

    perquè ens fa mal la veritat? O perquè ens espanta el que sentim?
    Oblidar és un gran repte...massa gran, massa dificil. Els records sovint estan alla, com corcs dins el cor de fusta per ferte veure que no ets feliç si algun dia t'ho penses per casualitat...
    Gracies pel relat, m'ha encantat!

  • rasablanca10 | 07-05-2008 | Valoració: 9

    em sembla que arrib un poc tard..
    que t'he descobert massa tard!

    he llegit alguns relats teus i m'encanten, de veritat.

    t'afegeixo als preferits!

    enhorabona!

    un petó!

  • No entenc la vida, res no m'importa si tu no hi ets.[Ofensiu]
    Cincdos | 05-01-2008 | Valoració: 10

    :)
    preciós

    clar i precís

    enhorabona pel relat

    petons
    vagi bé

  • jo també penso[Ofensiu]
    jOaneTa | 04-01-2008 | Valoració: 10

    bé fingeixo que no em fa falta...
    M'ha encantat!
    el poso a preferits..

    un petó

    jOaneTa

    FELIÇ 2oo8

  • wola!![Ofensiu]
    natasha | 15-07-2006 | Valoració: 9

    Bones noia! T'he descobert i he decidit comentar-te aquest escrit perquè sé el que es sent quan es vius una situació com la viscuda. Quan s'està enamorat/da d'una persona i no s'és correspost per el conegut en qüestió intentes fer "qualsevol" cosa per intentar que no es noti, encara que això signifiqui en certa manera mentir, i quan ha passat en un segon pla sempre queda el regust d'aquella persona.
    Dons bé, FELICITATS per l'escrit. Et recomano un escrit meu que es diu "fent-se la forta" que també és la situació fingida.
    Un petonet. cuida't

    -.-NaTaShA-.-

  • Buffffffffffffffff...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 12-07-2006

    aquest relat m'ha fet pensar en un poema que jo tinc escrit aqui a relats, i si et serveix de consol et convido a llegir. Es titula : FAIG VEURE. Ja veuràs, el meu en poesia i el teu en prosa, expresen un mateix sentiment...espero que t'agradi i si ho vols, em dius que en penses. Gràcies pel comentari, jo no t'havia llegit mai, però, ara ho faré. 1ptó. ESPIRAL.

  • sospita | 12-07-2006 | Valoració: 10

    Veig que el teu relat és biogràfic... benvinguda al club!!
    M'ha agradat

  • Encertadíssima![Ofensiu]
    ÀnGeLs | 11-07-2006 | Valoració: 8

    Has estat encertadíssima! Xq és tan dificil oblidar algú a qui has estimat? Smpre ens resulta més fàcil mentir i fer veure q akesta xsona ja no ens importa i q l'hem oblidada.
    Segueix així!

Valoració mitja: 9.33