paraules i cartes oblidades

Un relat de: aNneta28

Han passat un munt de mesos, i totes les paraules que t'hauria d'haver dit, i totes les cartes que t'hauria d'haver enviat, segueixen dins meu. Sincerament, no crec que es decideixin a sortir.

I seguiran passant els mesos, i totes les paraules que t'hauria d'haver dit, i totes les cartes que t'hauria d'haver enviat, es quedaran sempre aquí, cobardes i tristes, esperant que arribis a fer-les renéixer, o a que arribi algú altre a fer-les desaparèixer.

Potser quan hagin passat tants mesos que sigui més fàcil comptar els anys, totes les paraules que t'hauria d'haver dit i totes les cartes que t'hauria d'haver enviat s'aniran esvaint, deixant tansols un record borrós d'allò que algun dia va ser i que mai tornarà.

Comentaris

  • Endavant[Ofensiu]
    Naiade | 10-06-2007 | Valoració: 10

    De vegades passa el que dius, però em el temps t'adones que no és bo guardar-se dins un mateix el que sent. Ja ho veuràs crec que quasi tots em passat per situacions així. El temps i l'aprenentatge t'ajudarà. De totes maneres el poema és bo, saps expressar-te molt be.

    Una abraçada de Naiade

  • M'he sentit[Ofensiu]
    Inadaptada | 09-06-2007 | Valoració: 10

    molt identificada, m'agrada la última imatge...però penso (i això és totalment personal) que no hem de permetre que cap record es faci borrós, els hem de mantenir vius, encara que sigui terriblement dificil.
    M'ha agradat moltíssim, de debò.

    Un petó i bona sort, et continuaré llegint!

  • No els amaguis[Ofensiu]
    Libertas | 08-05-2007 | Valoració: 9

    No sempre és millor reprimir-se...ni molt menys esperar a oblidar els fets en temps...i encara menys per covardia.
    És un bon relat amiga.

    Un petonàs.

    Libertas

  • Interessant!![Ofensiu]
    Deimos_girl | 07-05-2007 | Valoració: 7

    Hola,he llegit alguns dels teus relats i m´agrada força el teu estil,cuida´t 1 beso!

Valoració mitja: 9