Santa Innocència

Un relat de: badabadoc
Tinc 68 anys, ella 49.
Som molt amics, però n'estic enamorat.
Casem-nos?, li vaig demanar.
Per què no? em va respondre, coses més rares s'han vist, ja en parlarem.
I m'ho vaig creure, de debò!
Santa Innocència!

Comentaris

  • Badabadoc[Ofensiu]

    Anant donant llargues també pot ésser una manera de perpetuar l'enamorament que hi ha entre ambdós o tal vegada també voldria dir que aquest pretés amor no ho és com tal. De totes maneres els homes a diferència de les dones som per naturalesa uns "innocentot" que és com dir que tenim menys intuició i "picardia" que les dones. Per cert t'he descobert pel teu seudònim, badabadoc, que és el nom d'un restaurant de davant de casa meva. Benvingut a R.C.

  • En primer lloc[Ofensiu]
    Prou bé | 20-09-2023

    Benvingut (da) a RC
    I... perquè seria estrany? L'amor sempre és possible i també, sortosament, té un punt d'inocència.
    Amb total cordialitat

  • Però?[Ofensiu]
    kefas | 19-09-2023


    Ho poses com a pega i el fet de que els senyors de 68 s'enamorin de les amigues de 49 és inevitable. I al revés, també passa. I un casament en aquestes circumstàncies és un pla de vida substitutori de la residència en l'edat infinita. L'innocent, en tot cas, seria ella.

  • Home...[Ofensiu]
    Cesca | 18-09-2023 | Valoració: 10


    ...podria haver estat possible no? Com bé es diu en el relat: "coses més estranyes s'han vist!"

    Llastima!

    Curt, directe, amb toc d'humor que suavitza un possible desengany(?)

    Molt bé!

    Un plaer.

  • Gràcies[Ofensiu]
    badabadoc | 18-09-2023

    Moltes gràcies per la bona rebuda, els ànims i aquest 10 immerescut.

  • Oblit[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 18-09-2023 | Valoració: 10

    Per cert, el títol i aquest toc d'humor del final m'han agradat.

  • Somnis o realitat[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 18-09-2023

    Sempre he pensat que l'amor no té edat ni lògica, ni són matemàtiques exactes. Tots tenim dret a intentar que els nostres somnis es facin realitat.Tant si s'aconsegueixen com si no, sempre serà millor que no haver-ho provat.


    Enhorabona i benvingut a R.C badabadoc, i gràcies per compartir aquesta història tan personal.

    La vida segueix i hi han molt camins per triar.

    Rosa

  • Benvinguda/t[Ofensiu]

    Et donem la benvinguda a Relats en Català.

    Aquesta pàgina és per publicar d'una manera lliure i personal aquells escrits que vulguis compartir obertament.

    Et convidem a visitar el fòrum quan tinguis dubtes, sempre hi haurà un/a relataire disposada/t a aclarir-los. I el fòrum és una eina per enfortir els lligams entre autors de les diferents parts de la parla catalana, i de fora també, on podràs participar en els diversos reptes literaris que es plantegen, poètics o de ficció.

    Estàs entre amigues i amics!

    No deixis de publicar més relats, assajos, poesia… i gaudeix de la navegació!

    Associació de Relataires en Català

l´Autor

badabadoc

1 Relats

8 Comentaris

361 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor