Retrets-..

Un relat de: Orgull_de_classe

Començo a fer-me gran i ha arribat el moment que demani perdó, per moltes coses...

A LA MEVA MARE..
Per haver cridat tant quan discutíem i per haver odiat tant en certs moments..
A LA MEVA IAIONA...
Per no haver fet cas d'ella, tant sabia i tant valenta...
A LA CRISTINA...
Per haver-me amagat darrere l'o0rgull d'una certa classe...i per haver estat tant gelosa d'ella..
A L'ARIADNA...
Pels moments de angoixa que ah viscut i no m'he atrevit a ajudar-la...
A EN BARDU...
Per les coses que no vaig donar-li al no reaccionar i pel que li podria haver donat i no vaig voler donar-li...
A EN PAU...
Per les rallades de les tardes al msn...
A LA PIKAS...
Per voler fer-li creure...
A EN ROGER...
Per tot el que ha passat, el que he dit, i el que moltes vegades he pensat...
A EN FERNA...
Per voler-lo odiar tant, i no poder perquè...
A LES GRALLERES DE RIPOLL...
Per haver-les fet aguantar a un llamp de pava com aquesta...
A MIJAC...
Per tot el que he fet sofrir...
A L'ALBERT VIC...
Per tot plegat, per no escoltar-ho...
A ELL...
Per tenir-lo sempre a dalt...al costat...a darrere la llista...
A MI MATEIXA...
Vull que ningú em perdoni els meus errors...perquè d'ells n'he aprés com de ningú...ells em fan seguir endavant i lluitar pel que lluito...em fan estimar..i..tenir una capacitat immensa d'estimar i de ser estimada...a ells...els veritables autors d'aqeust relat...

Comentaris

  • instants | 27-09-2005

    Ole, només els qui saben estimar saben demanar disculpes i agraïr moltes cosetes que avegades ens fan Ser.

    Salut i anarquia, sempre


    PAu

  • si tantes...[Ofensiu]
    Capdelin | 19-09-2005 | Valoració: 10

    disculpes demanes, vol dir que ets... humil i sincera i que el teu sobrenom d' ORGULL de la classe l'he de traduir com ORGULL de superar-te a tu mateixa, veure les errades i intentar rectificar-les... això et fa encara més gran i bona persona.
    Una abraçada i un petó sense cap retret!

  • merci per ser com ets....[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 17-09-2005

    Merci per aquest.. relat, suposo..
    merci per ser com ets...
    merci per fer-nos disfrutar tan amb els teus relats...
    m'enveja beure que escrius tan bé.. donaria coses per escriure com tu.... cosa que em sembla que mai podrè fer encara que m'agradi.
    merci per ser una bona amiga...
    t'estimo.. per si mai t'ho he dit...
    t'estimo altre cop

  • Gràcies a tu![Ofensiu]
    sacdegemecs | 16-09-2005 | Valoració: 9

    Gràcies orgull de classe per agrair a qui tu creus que s'ha d'agrair quelcom; és el millor que és pot fer a la vida. Agraïment i memòria que no vol pas dir ni sotmetiment i ni melangia perpètua.
    Gràcies per la teva jovenesa: gaudeix-ne i escampa-la tal com ho fas des del teus textos.
    Salut!

  • MOLT BE ![Ofensiu]
    ITACA | 16-09-2005

    Ostres m'ha encantat, l'he trobat fora de tots els relats que he llegit fins ara, molt sincer amb força, sense por a res !
    Caram, moltes felicitats pel relat es molt bo noia, després mirare mes cosetes teves !
    Vinga maca cuidat i a seguir escrivint, en aquest t'has lluït.

    Clara

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

91983 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)