Retorn a Edèn

Un relat de: Teodora

RETORN A EDÈN

M'estic plantejant
tornar a entrar
en aquell càmping
que per vosaltres
era un paradís,
on els somnis malsans
es feien realitat.

Per mi va ser
la presó on es va coure
tot el rancor,
que ara em porta
a agafar aquesta destral
i decapitar l'esperança.
Em sento com una víctima
de divendres 13
convertida en polleta
ressuscitada i molt cabrejada.

Avui he retornat
a Edèn, ni Austràlia
silvestre ni hòsties!
Era una maleït infern,
ple de cocodrils
i adolescents cruels
que ara llenço a la brasa
untats amb odi abundant.

Comentaris

  • Tu esculls el camí[Ofensiu]

    Totes les persones que vivim amb intensitat estem condemnades a la dualitat, només les vides planes són capaces de definir-se en un únic sentit...tu esculls la vida que vols dur i has de conviure amb les conseqúències de l'elecció!

  • Cadenes perpètues[Ofensiu]
    angie | 21-04-2009

    El poema és un conjunt de cadenes lligades al record, un record llunyà en el temps però proper perquè la llibertat està subjugada als dies passats. M'encanta el to general, impera el desordre i alhora es reordena, es reconcilia a mida que avança.
    Cada poesia teva és una font inacabable d'interpretacions. M'hi agrada especialment la força d'aquest jo insistent, que sembla dominant i en realitat, és clarament dominat.
    Anar enrere i canviar el passat, seria la punyetera hòstia!!!!!!!!!! personalment, m'agradaria, però vaja, diguem que he oblidat (o arrraconat) el que no m'interessa gens i m'he quedat amb allò convenient. El passat és un gran supermercat on pots escollir el que més et plagui, és l'únic de bo que té.
    Petons!!!!!!!!

    angie

    PS: a veure quan tenim el plaer de conèixer-te in person!!

  • Retornar per destruir...[Ofensiu]
    Romy Ros | 18-04-2009

    és quelcom d'inútil. Potser ens cal no oblidar i estar més alerta per no repetir els mateixos crims ni les mateixes errades. Tot i així la venjança diuen, es serveix ben freda!

  • Hannah[Ofensiu]
    Dorian | 14-04-2009

    Perdó! Hannah Arendt. Per ser honest no he llegit res d'ella però si la trilogia d'Auschwitz de Levi.

    No propugno que vagis a fotre d'hòsties a ningú però la venjança en un sentiment absolutament natural i humà.

  • Babilonia[Ofensiu]
    Dorian | 14-04-2009

    Estic fart de la puta compassió i misericòrdia judeocristiana dels collons. Si al fotut Jesucrist l'hi haguessin donat el poder de les plagues hagués fet podrir tot l'Imperi Romà i s'hagués pixat en els cadàvers. Recordeu Babilònia!!

    De la mateixa forma, Primo Levi o Anna Arendht l'hi haguessin clavat un jec d'hòsties al puto supremacista d'en Rudolf Hess, etc.

    I tothom l'hi donaria joiós una pallissa a aquell maleït crio que et detestava de petit.

l´Autor

Foto de perfil de Teodora

Teodora

25 Relats

59 Comentaris

31254 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
Estic condemnada a viure amb intensitat, atrapada per la dualitat, sóc bipolar i bisexual. Els meus relats reflecteixen les contradiccions que m'esquincen. Em limito a resistir, esperant que algú baixi al meu infern per salvar-me sense mirar enrera.