Respecte

Un relat de: rumbdellop

Respecte? De respecte en puc tenir cap a una cançó o cap a un relat, però cap a tu no en tinc cap. No creus que t'ho mereixes, absurd? Mai m'has tingut en compte a l'hora de planejar les històries que t'agrada regalar.

Suposo que ens organitzes en dues llistes. Digues-me la raó que em fa tenir categoria de desgraciat.

Qui coi és a l'altre llista i què coi té que no tingui jo?

El sorteig hauria d'haver sigut davant d'un notari. Estaràs d'acord amb mi que no és per res just que la nostra sort depengui de l'atzar, valgui la redundància.

Els que ens guiem per la màgia, del primer a l'últim, ens mereixem bona sort.

Digues-me si no és aquest el principi fonamental d'un bon començament a la vida i si no ens mereixem la felicitat en sí.

Tingues-me en compte demà i et perdonaré la vida.

Cupido, respecta'm demà.

És una amenaça.

Comentaris

  • dues llistes, o l'atzar[Ofensiu]
    atram | 23-02-2007

    l'atzar no és res més que allò que ens anem construïnt a base de temptar, o no, el destí. Res es casual, tot és causal, tan sols canvia una lletra, però som nosaltres, i tan sols nosaltres , els que tenim la capacitat per provocar la màgia, per cridar l'atenció de cupido. Això crec jo.
    I sobretot volem que ens ens tinguin en compte, que ens respectin.

    (t'he llegit perquè m'ha cridat l'atenció el teu nick. Sempre m'han atret els llops, com a mite i llegenda eterna!)

    salut!
    atram

l´Autor

Foto de perfil de rumbdellop

rumbdellop

5 Relats

18 Comentaris

5874 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Vaig néixer amb Zero anys al 1989 i, actualment, neixo cada dia amb Disset fins el 10 del 10 del 07, que començaré a néixer amb Divuit. I així cada any fins que mori, suposo.

Si vols saber més de mi:
joxebcn@hotmail.com (preferiblement, agrega'm al msn, que els mails cada cop em fan més pal).

Ptonets sortollosos