Impossible is nothing

Un relat de: rumbdellop

Avui no hi ha manera de trobar inspiració, però escric sense. En sóc capaç.

Ella i jo solem jugar molt sovint a fet i amagar. Potser em passo hores amb un boli a la mà davant d'un paper sense que es digni a deixar-se veure, que potser m'agafa desprevingut en qualsevol lloc i em venen al cap frases que mai no tornaré a pensar i que es perdran amb el temps, i potser haurien sigut un bon principi pel meu primer best-seller.

I ara perdo la no-inspiració.

I la torno a trobar.

Ella i jo mantenim una relació d'amor-odi una mica estranya, per no dir estranya del tot, i m'agrada.

De vegades penso que m'agrada patir. El meu currículum amorós bé ho demostra: tot d'amors impossibles.

Bé, potser hi ha cops que «impossible is nothing».

Comentaris

  • Hola rumbdellop![Ofensiu]
    ROSASP | 08-12-2005

    Res és impossible del tot, sobretot amb un boli a la mà.
    Veig que escriure per tu és més que un exercici literari; tens amb aquesta inspiració-no inspiració una mena de complicitat difícil de descriure.
    Penso que molts cops l'amor i l'odi s'abracen breu i intensament, convertint-se en una mateixa cosa...

    Les paraules i els sentiments poden esclatar de les més estranyes relacions i m'agraden totes les possibilitats que abraça el títol del teu relat.
    Gràcies al teu comentari he arribat als teus escrits i espero poder-te llegir moltes més coses.
    No et deixis perdre cap instant que puguis capturar al vol.

    Una abraçada i fins la propera!

l´Autor

Foto de perfil de rumbdellop

rumbdellop

5 Relats

18 Comentaris

5865 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Vaig néixer amb Zero anys al 1989 i, actualment, neixo cada dia amb Disset fins el 10 del 10 del 07, que començaré a néixer amb Divuit. I així cada any fins que mori, suposo.

Si vols saber més de mi:
joxebcn@hotmail.com (preferiblement, agrega'm al msn, que els mails cada cop em fan més pal).

Ptonets sortollosos