Cinquanta-cinc

Un relat de: rumbdellop

Un, dos, tres,…
Estirat damunt els llençols, mirant un cop més els vells records que guarda engabiats en fotografies, comença a comptar un altre cop la gent que poc a poc l'ha anat deixant de banda.
...quatre, cinc, sis,...
Damunt els llençols, escoltant veus atrapades només per ell desafiant el pas del temps, recorda frases que l'humiliaven i el comprimien fins al punt de sentir-se no res.
...set, vuit, nou,...
Damunt llençols amb gotes, pensant en tot el que, deixat enrere, sempre ha intentat oblidar, es lamenta del seu món. Li dóna pena la seva pròpia vida.
...déu, onze, dotze,...
Dotze anys, tenia, quan el primer petó. Primer petó que, bastant lluny de ser una mostra d'amor, només va ser una aposta.
...tretze, catorze, quinze,...
I quinze quan lo dels talls a les venes.
Amb setze, intentava aprendre a viure. Passar de tothom?
...disset, divuit, dinou,...
Dinou... Dinou i amb la virginitat carregada a l'esquena. Bé, sabia que, com a molt aviat, no la perdria fins els vint-i-nou, així que per això ni es preocupava.
...vint,...
Vint són les paraules que tindrà l'última frase que escrigui en el full de llibreta que està a punt d'estrenar. Decidit a escriure una carta, pensa en el remitent: serà el·líptic. Total, després de que l'hagi escrit, ningú no la llegirà mai.
...vint-i-un, vint-i-dos, vint-i-tres,...
Una fotografia avança trenta números de cop.
...cinquanta-quatre...
I és l'última.
...i cinquanta-cinc.
I ell.

«...I si, finalment, el verí fa el seu efecte, d'aquí cinquanta-cinc segons: Boom. Ha sigut tot un plaer.»

Comentaris

  • AnNna | 13-08-2006

    que bo noiet.... m'ha agradat mooolt! està molt guai, la idea és bona i tal i qual i el que es diu sempre... sí sí.... guai guai...


    només que... donar pena crec que no es diu... és fer pena...


    ;P


    guai... el recompte... les imatges... les fotos... la idea de dir adéu...


    m'ha sobtat això de perdre la virginitat als 29 però! tan gran? :O


    apali, molts petonarros, noiet!!!



    ens veiemmm!



    annna*

  • Que tal!![Ofensiu]
    ambre | 17-05-2006

    No ens regalaries pas un altre relat, ja hi ha ganes de runbdellop!!

  • rbbarau | 08-12-2005

    Precióssssss!!!
    Preciós tu i preciós això que acabo de llegir!
    M'ha agradat molt, però el final no l'he acabat d'entendre.
    Tenia un ritme molt xulu! Si, si... era com una cançoneta d'aquelles... bé, tant és... que m'ha agradat!
    Que trobo a faltar que ens passem fulles de paper en classes de tonteries..
    Que et convido a un cafè el dimarts que ve! Què me'n dius?
    Un petó!

l´Autor

Foto de perfil de rumbdellop

rumbdellop

5 Relats

18 Comentaris

5881 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Vaig néixer amb Zero anys al 1989 i, actualment, neixo cada dia amb Disset fins el 10 del 10 del 07, que començaré a néixer amb Divuit. I així cada any fins que mori, suposo.

Si vols saber més de mi:
joxebcn@hotmail.com (preferiblement, agrega'm al msn, que els mails cada cop em fan més pal).

Ptonets sortollosos