Repte LVI - Falses aparences

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: foster (16 de novembre del 2005)







Tema: "falses aparences(2)"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "agredolç", "gavardina", "creu" i "funicular"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: angie







Text guanyador:



Vestia amb elegància, ben pentinada i amb el maquillatge just. Tota una senyora. Jugava sempre amb una creu d'or que adornava el triangle de l'escot. La veia cada matí, esmorzant al Columbus . En acabar, agafava el seu bolso de marca, i entrava a una torre senyorial, just al davant de la cafeteria.
.....I arribà el divendres. La setmana m'havia deixat un regust agredolç. Molts problemes a la feina.
A més, una casa buida no m'ajudaria gens a carregar les bateries. Plovia i vaig decidir que aquella nit aniria al cinema. Baixaria fins al Palace i m'entaforaria a qualsevol de les sales. En tenia per a escollir.
En arribar, vaig aparcar al costat de l'accés al Funicular de Montjuic. Hi havia poca gent. Cinc minuts i a dins.
M'esquinçà l'entrada una dona amb falta de tint als cabells i amb les ungles mal pintades.
La sala ja era fosca. Vaig ocupar un seient de les últimes fileres. Tenia a una parelleta just davant meu.
No us puc dir ni a grans trets, si el film va ésser del meu gust o no. Els meus cinc sentits es van concentrar en els gemecs del paio que tenia al davant i en els moviments de la seva acompanyant.
Quan es van obrir els llums, vaig veure-la....... Es cordava la gavardina i tot tocant-se la creu del coll, tancava el tracte comercial amb un bitllet de 50 euros, que guardava directament a la butxaca.
Em vaig aixecar corrents, mentre la vermellor em pujava a les galtes.







Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283699 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!