Relat 81

Un relat de: Tiamat

ES VEN relat on el protagonista posa el peu dins un forat, no pot sortir-ne, i va demanant ajuda a diferents personatges, que reaccionen de diverses maneres. Preu negociable.

ES COMPRA títol per relat on la inspiració de l'autora truca a la porta del seu cap per fer-la escriure coses a les 3 de la nit.

ES BUSCA negre per escriure relat sobre l'amor.

ES REGALEN cadells de relats. Es diuen "Per la ciutat petita", "les meves arrugues" i "la mà".

ES VENEN versos a poetes amb experiència. "Me'n vaig amb la promesa de tornar, conscient que potser no la podré complir", "Si dius que és culpa del sol que existeixi la nit,", "Vull menjar-me un bolet que sigui verinós, per veure quin gust té un bolet que és verinós.".

ES BUSCA corrector de català pel word.

ES NECESSITA arquitecte per un relat ple de vocabulari arquitectònic.

ES REGALEN personatges, des d'una pilota de badminton fins a una iaia que fa pessigolles a la gent. Amb poca experiència professional.

ES COMPRA estrofa pel següent poema: "Ja et vaig dir/que algun dia em llençaria al mar,/flotaria una estona,/i m'aniria enfonsant.//Nedaria entre els peixos,/em reflectiria al corall,/saltaria entre les roques/fent un delicat ball.//Me'n riuria dels calamars,/trepitjaria la sorra del fons,/m'amagaria en una cova/vigilant no despertar els taurons.//...//I asseguda vora el mar/em pregunto on són les onades/que se m'han d'emportar.

ES VEN reflexió teològica: "si la verge maria s'hagués pres pastilles per no quedar embarassada, hauria nascut el nen jesús?". Taxes free.

Comentaris

  • He rigut molt! ^^ [Ofensiu]
    Gerard Germain Gonzàlez | 28-03-2005 | Valoració: 9

    Molt bé, m'ha agradat molt, aquest relat 81, i si estic inspirat, un dia d'aquest et manllevo algun d'aquests versos...
    Estic interessat sobretot en el del bolet verinós, però ara mateix vaig un pèl curt de diners, potser et conformaries amb la dedicatòria?

    Salut!!

  • original!![Ofensiu]
    mistika | 06-12-2004 | Valoració: 9

    Hola Tiamat!
    aquest relat no l'havia llegir encara!!
    és molt originl la veritat!!
    M'ha agradat molt!!

  • Familia i publicitat[Ofensiu]

    Filla del teu pare hauries de ser, Tiamat.


    I ara vé la publicitat:

    Llegeix els relats del pare de la criatura

    Anuncis per paraules (I)iAnuncis per paraules (II)

  • PERDONEU; PUC COMPRAR EL TALENT DE LA TIAMAT?[Ofensiu]
    Marc Freixas | 26-09-2004 | Valoració: 10

    Ets increïble tiamat laura!!!!

    Segueix així;
    la teva imaginació em desborda.

    Enhorabona per tots i cadascún dels teus relats.

    UN DEU LAURA!!!!!
    I NO ÉS PER MENYS!!!
    UNA ABRAÇADA!!!!!

  • COMPRO[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 26-09-2004 | Valoració: 10

    COMPRO títol per a relat de suspens amb quatres sospitosos, una víctima i sense detectiu. L'arma mortal és un herbicida. Preu a convenir.

    COMPRO corrector d'eficàcia "peresiana" per la meva absoluta incapacitat de detectar aquelles faltes ortogràfiques -només aquelles- que tinc davant mateix dels morros, i de les que me n'adono només quan ja he imprès el text a corregir.

    Per a tota la resta em veig obligat a esperar a les rebaixes de gener, atès que la cotització "Tiamatiana" s'està disparant embogidament.

    Un cop més, un 10, Tiamat. Per cert, la fotografia és extreta d'algun quadre de Renoir? És que em sona moltíssim.
    Vinga, fins aviat!

    Vicenç

  • No escric tan malament[Ofensiu]
    rosaur | 25-09-2004

    No, no escric tan malament com diu i feia veure al missatge anterior, sobre tot si m'hi fixo... I si tinc temps, fins i tot deixo que em corregeixin els textos q escric, que hi ha un pesat aquí al costat que és una maniàtic de la "bona escriptura" i em fa anar dreta.

    Els que sabeu de que va la història, no cal que digueu res. Un secret és un secret, vale?

    (ostres, com es posarà el maniàtic quan llegeixi això...

    Petons

    Rosaura
    (el nick és rosaur xq hi ha algú q havia agafat el rosaura, pero no veig que escrigui res)

  • HO COMPRO TOT!!...[Ofensiu]
    rosaur | 25-09-2004 | Valoració: 10

    ... SI ENCARA HI SOC A TEMPS. NO JA VEIG QUE UN S'HA ADELANTAT I T'HA COMPRAT UN TÍTOL.

    Comrpo els teus relats en venda i ja qdarem en la menera de pagar-los, tu de moment ves escrivint-los.

    Tiamat fins ara eras la meva 2a autora preferida (la primera es el nombre 1, el peres, però he de reconeixer que acda vegada m'agrada + el que escrius.

    No sóc escriptora (no m'atreveixo, escric fatal) si no no+ lectora i m'encanta tot el q escrius, de veritat.

    Follet groc tremola, q ve la Tiamat!!!

  • i no es lloga res?[Ofensiu]
    FRAN's | 25-09-2004 | Valoració: 8

    ho sento, però ni tinc calers per comprar-te el relat, ni titols per vendre.
    apart de lacudit dolent, cal dir que es un relat força original i molt ben pensat i escrit.

    avera kuan arriba el 82è.

    FRAN's






Valoració mitja: 9.14

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

679803 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.