Reflexions després d'un dia llarg

Un relat de: TITÀNIA

Hi ha dies en que te n'adones que fas tot el que pots, fins que no pots més, perquè mai serà suficient, ningú valora els teus esforços i facis el que facis sempre hi haurà qui ho trobarà malament, buscant la llaga per enfonsar-hi el dit, en comptes d'ajudar a curar-la o almenys evitar tocar-la. En l'intent d'aixecar el cap sempre trobes un martell aprop que et fa tornar-lo a baixar i sovint et sents més sola quan estàs acompanyada que si no ho estàs, perquè la incomprensió i els retrets t'acaben d'enfonsar encara que no ho vulguis, aleshores penso en sortir corrents fins arribar a un lloc on poder estar tranquil·la, tancar els ulls, respirar i oblidar.


Comentaris

  • et comento[Ofensiu]
    Basileia | 12-12-2007

    perquè el teu relat més proper però sobretot perquè he llegit la teva biografia. Veig en tu una persona molt interessant, culte, activa...que si se sent així és perquè la rutina dels altres sovint desanima, però bonica, mira't al mirall, als teus ulls...i veuràs que et pots menjar el món...


    un petò!

    Bal

  • la societat sempre apreta[Ofensiu]
    Avet_blau | 12-12-2007 | Valoració: 10

    Amb mes o menys intensitat es una vivencia de tots.
    cal no deixar-se arrosegar per el desanim,
    en aquets moments cal saber fugir, encara que sigui nomes mentalment,
    tancar els ulls , i recordar vivament pensaments del "magatzem dels bons records",recreant-si uns segons...
    deixar el problema engoixant aparcat
    i fer alguna cosa diferent, pendent, pero que no agobi.
    la societat sempre apreta pero escabullir-se
    es una necesitat.
    Avet_blau

  • Reflexions després d'un dia llarg[Ofensiu]
    anita | 12-12-2007

    Mira de animarte tant com te sigui possible, no facis massa cas de segons que persones, tu sola tens que rebestirte de valor i pensar que vals mol mes que totes les persones que no son capases de beura la teva balia, m'agradaria que fossis mol feliç ja que teu mereixes, aixó teu diu una persona que et compren.
    Un cordial saludo
    anna

  • Reflexions després d'un dia llarg[Ofensiu]
    anita | 12-12-2007

    Mira de animarte tant com te sigui possible, no facis massa cas de segons que persones, tu sola tens que rebestirte de valor i pensar que vals mol mes que totes les persones que no son capases de beura la teva balia, m'agradaria que fossis mol feliç ja que teu mereixes, aixó teu diu una persona que et compren.
    Un cordial saludo
    anna

  • Reflexions després d'un dia llarg[Ofensiu]
    anita | 12-12-2007

    Mira de animarte tant com te sigui possible, no facis massa cas de segons que persones, tu sola tens que rebestirte de valor i pensar que vals mol mes que totes les persones que no son capases de beura la teva balia, m'agradaria que fossis mol feliç ja que teu mereixes, aixó teu diu una persona que et compren.
    Un cordial saludo
    anna

  • Viu per tu mateixa...[Ofensiu]
    onatge | 12-12-2007 | Valoració: 10

    No esperis agradar a tothom. I si visquessis d'acord en com esperen els altres que ho facis, seria com morir una mica cada dia. Ja fa temps que defujo les persones que amb la seva negativitat et xuclen l'enèrgia positiva. La vida és massa rica per viure-la segons els altres decideixen per TU... La teva força és teva i no te la pot aixafar ningú.


    salut, onatge

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82312 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!