Realitat

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Vivim amb el que tenim, tenim mes del que necessitem, necessitem menys del que tenim. Valorem molt poques coses i quasi mai son les adequades. Ens deixem portar pels demes, som com a copies. El que vol ell, ho vols tu. Així es la realitat, així es la nostra societat. Estem rodejats de falsejat, de mentires, de una multitud que gaudeix fent mal. Amb el pas del temps tot va empitjorant, em arribat a un punt en que som dirigits per gent que diu tindre una alternativa, però qui ens garanteix que aquestes persones tinguin la solució? M’agradaria saber com seria tot, si açò canvies, però per lo vist no arribaré a veure-ho mai.

Comentaris

  • Realitat,[Ofensiu]
    free sound | 21-12-2011 | Valoració: 10

    realitat....
    I si vols cruel realitat, o bonica realitat...
    Cada moment veiem les coses diferents.
    A vegades hi ha coses que no ens agraden,
    i també trobem persones que potser valen.
    Cal quedar-se amb el millor,
    i gaudir del món i la il·lusió.
    Hi ha coses que no canvien, cadascú és com és,
    però cadascú viu com vol, així que seguirem
    gaudint del sol.
    Endavant i bones festes (amb somriures i crestes)!!!

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25702 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com