Què fer?

Un relat de: blackheard

¿Què fer quan la por a ser descoberta et tortura sense compassió, quan la teva seguretat i felicitat depèn de les paraules d'un desconegut que passà davant teu?
¿Què fer quan el seu record tortura la persona ingènua que et regala la felicitat i tu no pots suavitzar la seva ràbia?
¿Què fer si algun dia es troben i la teva pitjor cara es desprèn del vel que la cobria i revela a qui mes t'estima tot el mal que creia que mai li faries?
¿Què fer si li trenques el cor , decideix que ja no tens cabuda al seu món i et fa fora de la seva vida sense ni tan sols mirar enrere?
¿Què fer quan saps que aquesta bomba tard o d'hora explotarà emportant-se amb ella tot el que has treballat perquè això funcioni?
¿Què fer si un error pot esborrar tot l'amor que li has ofert a canvi de res?
Què fer...?

Comentaris

  • M'agrada...[Ofensiu]
    natasha | 04-12-2007 | Valoració: 9

    ... la repetició de la mateixa pregunta per iniciar la frase. No es fa pesat, ans el contrari, li dóna ritme i èmfasi.
    D'altra banda m'agrada la temàtica, aquesta por que tots hem sentit algun cop i on l'única solució és deixar que els esdeveniments succeeixin.
    Et seguiré llegint.
    -.-NaTaShA-.-