POR!!!

Un relat de: Materile


-Por!!!!

Feia temps que l’especialista m’havia dit que no podia esperar tant de temps, que en un moment o altre, podria trobar-me molt malament i que no ho aguantaria. El dolor seria molt intens i valia més que em decidís a fer-ho ja. La por em tenia dominada i no sabia com solucionar el problema.

Quan vaig sortir de la consulta, vaig telefonar a la Cèlia i li vaig dir el que m’havia dit el metge. La Cèlia em va dir que no em preocupés, que ella s’encarregaria de tot i que no m’havia de preocupar per a res.

Vaig passar uns dies molt dolents i sense poder dormir. Un matí, la meva amiga, em va telefonar perquè l’acompanyés a una gestió. Em va venir a buscar amb el seu Ibiza i vam enfilar cap a Pedralbes. Era una torre amb un jardí molt ben cuidat. Quan vaig entrar-hi, vaig saber que era la consulta d’un dentista, el meu enemic. Vaig mirar la Cèlia i li vaig dir que m’havia enganyat, que no era una amiga. De sobte vaig notar que el cap se me n’anava, em van fer olorar un mocador i quan vaig obrir els ulls ja m’havien empastat dos queixals.

Maria Teresa Galan

Comentaris

  • Ai la por...[Ofensiu]
    Naiade | 29-12-2011 | Valoració: 10


    .. que de vegades tan sols ens bloqueja! M’has donat una bona idea, potser seria bo fer-se amiga de la Cèlia i passar el tràngol d’un pim pam.

    Bones Festes!!

  • La por és gratis![Ofensiu]
    Unaquimera | 13-11-2011

    Quan jo era petita, i es parlava d’algú que temia quelcom, havia sentit moltes vegades aquesta conclusió:
    “La por és gratuïta, i cadascú agafa el tros que li sembla oportú”
    Sempre vaig pensar que no ho acabava d’entendre, ja que a mi em feien por algunes coses, sense que jo ho hagués triat, però a poc a poc vaig anar copsant el missatge bàsic.

    En aquest cas, la teva protagonista es trobava paralitzada per la por a una cosa que es podia solucionar amb relativa facilitat, però que a ella la bloquejava.
    És un bon exemple de la frase que jo tinc guardada a la memòria, em sembla!

    T’envio una abraçada tardorenca, sense cap temor,
    Unaquimera

  • Real o ficció???[Ofensiu]
    free sound | 14-08-2011 | Valoració: 10

    De tota manera breu i molt bo!!
    Molt bon estiu i sense por!!!!

  • Premi Arc Catarsi [Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 14-08-2011

    Us convidem a participar en el concurs de relats de terror, fantasia i ciència ficció de l'Associació Arc. El tema del mes d'aogst és l'escalfament global.

    http://associaciorelataires.com/2011/02/18/noves-bases-del-concurs-arc-catarsi-2011-relats-de-ciencia-ficcio-fantasia-i-terror-valides-a-partir-de-marc-de-2011-inclos/

  • hola maite ![Ofensiu]
    joandemataro | 14-08-2011 | Valoració: 10

    un bon relat on s'analitza la realitat d'un sentiment que ens bloqueja sovint, tot i que sabem que és infundat però no ho podem evitar

    gràcies per les teves visites i els teus comentaris
    espero que et provi l'estiu
    fins ben aviat
    joan

Valoració mitja: 10