por per ella

Un relat de: edgar naúj

Un altre cop la por s'apodera de mi. Un altre cop el meu camí es divideix en dues opcions: continuar amb l'avorriment, amb l'apatia i la infelicitat, o arriscar-me i lluitar per millorar professionalment, salvant la distància que em separarà de la meva família. Penso que ara és el moment de decidir, ja no em queda temps per fer massa canvis. El meu cicle per a ells s'està exhaurint. Però m'he d'enfrontar a la meva parella, l'he de convèncer de que la distància provarà el nostre amor. Que els quatre dies que estarem parlant per telèfon, sense veure'ns només ens farà sentir més junts quan ens trobem el divendres. La dinàmica de la nova oferta em farà ser creatiu, responsable; em permetrà viatjar per Europa i Espanya, em tornarà la vida que vaig perdre fa deu anys i que l'univers em posa ara en safata. Tinc por de no ser entés, de que el dubte provoqui inseguretat, de que la inestabilitat s'apoderi d'ella i no ho suporti, i em deixi. Si em posa entre l'espasa i la paret l'escolliré a ella, però llavors estarem sentenciats. Quina por. Necessito ajuda.

Comentaris

  • Tingues confiança...[Ofensiu]
    Maragda | 14-04-2005

    Edgar, mira, l'amor autèntic es demostra amb una total confiança i donant un marge de llibertat a l'altra persona. Però sobretot, si t'estimes algú de veritat, no pots vedar-li la realització personal i a més has de anhelar la seva felicitat. Per això, no pateixis, que si ella t'estima, i no tinc cap dubte de que deu ser així, actuarà correctament sense posar-te entre l'espasa i la paret. No crec que vulgui córrer el risc de perdre't. Per això crec que li hauries de fer saber el que dius al final del relat, que no et perdrà físicament, però sí espiritualment si t'obliga a triar. I això fora terrible per a ella...

  • decidir...[Ofensiu]
    ROSASP | 13-04-2005

    La vida està plena de decisions que ens fiquen en un conflicte constant.
    És molt difícil escollir correctament, encara que renunciar als somnis sempre té un preu molt alt i acaba fent mal.
    Diuen que hauríem de deixar parlar al cor, però quan el cor ens diu tantes coses...

    Una abraçada i fins aviat!