Petjada

Un relat de: Adélie
Aigua de mar i sorra desèrtica. Vent. Casquets voladors i espases làsers. Mòmies. Banys àrabs i circs romans. Elements que caminen i no caminen, que es paren i parlen i continuen, que muten inconscients i entomen contents allò d'abans que ja no hi és. Fum de fum. Boig, el vent.

I allà al fons. Molt al fons. Una petjada. Tan al fons que sembla fosa però no hi ha cap mar que se l'emporti a la seva fossa.

Comentaris

  • petjada[Ofensiu]
    NEULA | 17-07-2023 | Valoració: 7

    M'has fet pensar en el cine: Panoramica d'una platja, moviment, ciència -ficció, exòtisme, zoom a una petjada: esperes que vingui el mar i l'esborri, però no.

    M'agraden les històries obertes, i també una mica fosques, no m'agrada que m'ho expliquin tot, però crec que tu confies massa en la inteligència del lector. Només és una opinió, però a mi a vegades em passa, a mi em sembla tan clar... però potser no ho és per qui llegeix. En tot cas, trobo divertit veure que hi veuen els lectors a les meves històries. Espero que t'agradi el que jo he vist al teu text.

  • Em...[Ofensiu]
    ferundomicili | 19-12-2022 | Valoració: 10

    fascina!

  • Atrapada....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-10-2022

    en el teu relat, que no he entès massa el que vols transmetra, pero que m'ha agradat molt llegir-ho perquè tot i així he tingut bones sensacions.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Oníric[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 13-10-2022

    Unes imatges oníriques que conviden a somiar...
    M'inspira un paisatge desèrtic i un oasi...
    M'agrada molt!

  • Un molt enginyós relat.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 12-10-2022

    M'agrada el teu relat, Adélie.

    És simpàtic i està ben fet. Invita a pensar. No entenc del tot el seu significat però d'alguna manera m'ha sabut captivar. Felicitats sinceres.

    Una abraçada.

    Salutis!!

  • Dificil[Ofensiu]
    Prou bé | 12-10-2022

    De captar-ne el sentit... Per a mi!
    Ben escrit i segurament amb un significat profund!
    Amb total cordialitat

l´Autor

Adélie

2 Relats

9 Comentaris

521 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Últims relats de l'autor