Petits detalls

Un relat de: nana_17
Perdre allò que tenim no hauria de ser motiu de llàgrimes ni de malestar.
No has fet res perquè fos alguna cosa més del que ja és, de què et queixes?
Continua sent tot allò que has volgut que sigui, però ara et fa mal perquè tot allò que t'agradaria que fos, haurà de seguir esperant. Per què?
Perquè com sempre no fas res, seus a esperar que els altres actuïn per tu, que sigui l'altre qui decideixi enamorar-se i fer-t'ho saber. I saps, des de fa molt de temps, que les coses no funcionen així. També sabem que et fa por enamorar-te i tot i així dius desitjar-ho amb totes les forces. Llavors, què fas? Què esperes?

Res que tu vulguis, vindrà per si sol.

Fa molt de temps que et repeteixes que aquesta situació t'encanta. I resulta que segueix agradant-te, perquè ell hi segueix sent, té petits detalls que marquen diferències considerables, detalls que per ell potser només són això, detalls. Detalls que el teu cap i el teu cor transformen en mil coses més.

I no pots evitar-ho.

Voldries agafar i dir-li que l'estimes, però prefereixes no arriscar-te i perdre'l. La balança prefereix alguna cosa que el no res que hi pot haver.
Per això segueixes aquí, escrivint tot el que et passa pel cap, esperant que algun dia sigui ell que faci el pas o que algú altre el faci per tu. Però saps que no pots enganyar-te i que es quasi improbable que passi així.

Creixeràs, et faràs forta i esperem que algun dia et cansis de caure sempre pel mateix motiu. Fins llavors, seguiràs gaudint dels petits detalls perquè per ara, creus tenir-ne prou.
Només per ara.

Petita, ja et falta ben poc per cansar-te'n del tot!

Comença a preparar-te, perquè et faràs mal, no serà fàcil i canviaràs.
Però els dos sabem que el món no s'atura mai i tu tampoc has de fer-ho. Que l'amor camina i canvia és una realitat, però també camina i canvia al ritme que nosaltres caminem i canviem.
Si segueixes estan quieta, tot seguirà aturat.

Tu decideixes!

Comentaris

  • dubtes[Ofensiu]
    xelofont | 07-05-2012

    si t'estàs recriminant a tú mateixa tan sols tens una solució, fes el que hagis de fer, no siguis dura però si exigent, a vegades fa mal però crec, a mi em va bé, que és necessari....m'agrada com ho dius, i fas pensar, ja que és un text que es pot amotllar a moltes situacions, així doncs gràcies...

l´Autor

Foto de perfil de nana_17

nana_17

63 Relats

72 Comentaris

60624 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nascuda en terra d'avellanes,
xicalla, gegants, tronades,
diables, masclet i rialles.

Vaig treure el cap per primer cop,
un divendres Sant, 13.

Supersticiosa? No pas

Com el meu cap en aquesta foto,
jo encara l'estic traien en el món qe m'ha tocat.

És un món ple de somnis i fantasia,
on no hauria d'estar prohibit poder imaginar.

Aprenent a escriure i a somiar...
intentant fer els somnis realitat.

Els viatges i els somriures,
les postes de sol i les estrelles,
els moments compartits,
i altres coses,
són els que m'ajuden anar escrivint,
hi ha ser aquesta persona que començo a construïr!


Mira el passat amb un somriure i no amb una llàgrima

Pel món tan sols ets algú però per algú tu ets el món


Una abraçada forta i un somriure càlid!