Pessebre?

Un relat de: Leneta

Resulta ser que fa molt i molts anys, molt avans que la Rosa guanyes la primera versio de O.T., avans que el campanar de l'església fes aigues, fins i tot avans que la festa major fos això, festa major, nesqué en un petit carrer de St. Celoni un nadó anomenat Jesús (gràcies). Però això que acabo d'explicar es mentida!!!! Pq els nens no neixen a casa(evidentment sempre hi ha exepcions, però no és el cas) el nanu aquest va nèixer a l'hospital de Mollet. Això el va marcar per tota la vida (el fet de neixer, no el que això fos a l'hospital de Mollet) I us preguntareu pq us explicu tot això.
Vosaltres - Pq ens expliques tot això?
Doncs, pq ara us n'explicaré la seva vida, que va ser molt interesant!!!
Quant tenia 1 any no li va passar res, gràcies a ell (vaja, deu) pq si li passa alguna cosa amb 1 any... pobre nano.
I al igual que quant tenia un anyet als 2 anys va seguir amb una vida tranquila.
Però al fer els 3 anys la seva mare que era una edicte a les teleseries sudamerianes el va fer empassar un capitol sencer de "Margarita la que llevava las bragas rojas". Hora i mitja, que durava cada capitol... El pobre Jesus (gràcies) va decidir a partir de llavors quedar-se a dinar a l'escola, per què passes el què passes mai més es trobes a les 4 de la tarda (hora en que començava la telenovela esmentada amb anterioritat) a casa.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Leneta

Leneta

8 Relats

7 Comentaris

9498 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:


"...sent l'energia

i accepta la vida amb honor,

prent-la a conciència i VIU!!

Res és per sempre..."








En David va clavar l'ideal de vida de la Lena... Així doncs, a aquí sobren paraules meves!!


LeNaa!