Perquè s'estimen...

Un relat de: Schlaf

El carrer comença a enfosquir, però encara el sol s'escola per les escletxes dels alts edificis de la ciutat.
Apaga el cigarro trepitjant-lo amb força. Li pesa l'ànima, avui ha estat un dia dur.
Camina sense perdre el ritme dels seus passos constants fins arribar a la parada de l'autobús. Un formigueig li ronda la panxa, està impacient.
Ja l'esperen.
Només arribar, de sobte, una abraçada que sembla aturar el temps i un petó tan tandre que sembla que els seus cossos es puguin a fondre com la xocolata calenta de la millor bomboneria en qualsevol moment.
Les seves mans entrellaçades es converteixen en una sola.
Pugen al bus amb el propòsit d'anar als últims seients a asseure's però aquell curt camí, tan simple per a qualsevol, aquelles quatre passes insignificants tan sols dificultades per alguna frenada sobtada es converteixen en un passadís de mirades de rebuig, odi i extrenyesa... Mirades que no saben digerir i que se'ls queden atravessades a la gola. Una tortura.
S'abracen i, mirant-se als ulls, d'on avui brollen les paraules millor pronunciades de les seves vides, es diuen que aquestes mirades al·lienes que els llancen amb ràbia no podran acabar amb l'amor que els fa bullir la sang.
Perquè elles s'estimen...

Comentaris

  • Tan se val...[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 07-07-2005 | Valoració: 10

    ... el que diguin o pensin els altres. La vida es per viure-la com NOSALTRES vulguem, i no com la gent dicti, sinò això seria una dictadura!!!
    És un text molt bo, a més a més d'original, ja que qui anava imaginar-se el final?
    No t'aturis
    Juseph

  • em passa[Ofensiu]
    Perestroika | 24-06-2005 | Valoració: 10

    tant sovint, que no t'imagines com ho entenc! Si llegeixes un de meu que es diu "noia estima noia" et faràs una idea! Gràcies per parlar d'això!

    salut!

  • Final impactant![Ofensiu]
    pseudo | 14-06-2005 | Valoració: 9

    Es divertit, el paper que juga el subconscient a l'hora de llegir... No me l'esperava pas aquest final. I jo m'anava preguntant, perque "els" miren aixi?

    Esperem que aquesta situació li sembli a tothom ridicula ben aviat, i no es produeixi tant com en la actualitat!!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Schlaf

6 Relats

18 Comentaris

7266 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83