Perduts entre laberints de mirades, paraules... perduts entre nosaltres.

Un relat de: Psique*

M'has mirat... i t'he notat.

M'has parlat... i t'he escoltat.

* * *

T'he mirat... i t'he trobat.

T'he parlat... i m'has entès.

* * *

Paraules creuades, mots lligats.
Somriues tímids; inici d'idil·li.

Connexió, frepada a la pell... inevitable nus a l'estòmac.
Estrelles que s'insinuen, però que no s'hi atreveixen.

Fum agosarat; m'atreveixo a tastar-lo.
Barreja de llavis, goso perdre-m'hi. M'hi perdo.

Històries viscudes, ara explicades.
Temps perdut....

... mirades trobades.

Comentaris

  • *perduts entre l'amor[Ofensiu]
    kispar fidu | 14-04-2006

    Entre mirades seductores, somriures parladors, expressions de tendresa; passió, obsessions, desig... Perduts entre les gotes d'un núvol d'amor en el qual floteu els dos...

    uoooo! que hi hagi moltes mirades en lateva vida! jejeje

    vagi bé,
    Gemm@

  • MAI T ´HAS PERDUT[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 21-06-2005 | Valoració: 10

    La literatura catalana per sort t´ha trobat

  • Guspira | 18-06-2005

    Ei! Molt maco el poema!! El fet d'estimar sempre ens dona una forta inspiració per escriure paraules com aquestes. Felicitats!
    GuSPIRA

  • Felicitats[Ofensiu]
    homenot | 18-06-2005

    És una de les millors i més senzilles descripcions del fet d'estimar. Moltes felicitats!

    Una abraçada,
    Gerard

  • AtzaVaRa | 17-06-2005

    ostres, quina màgia que desprens! M'has sorprès i tot, fins ara encara no havia llegit res teu...mira que no dir-me res...xD! M'agraden aquests laberints sensuals de mirades i pensaments que et crees dins d'aquesta realitat que a vegades ens tormenta tant...
    au, doncs, a seguir escrivint, eh?
    Una abraçada molt i molt dolça!!
    AtzaVaRa

l´Autor

Psique*

9 Relats

41 Comentaris

14513 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Nascuda al 1986 al mes més encisador de tots, possible futura historiadora de l'Art, monitora d'esplai, cantant de coral. . .


Pel que fa a mi; doncs senzillament optimista, vitalista, compromesa, enèrgica, però a vegades neguitosa, negativa, íntima.
Infinitament curiosa i observadora, detallista en tots els sentits. Els dedico i els valoro, sobretots els més petits.

I amant, amant de les lletres i les arts.

El que pugui escriure podeu pensar que és un petit mirall de mí mateixa, sí hi estic d'acord, però no us refieu: tinc dies de tot; sóc humana. Vulnerable. Jove, i en algun cas, insegura.
Els meus escrits poden estar plens de llum. Els meus escrits poden enforsquir-se. Poden ser agosarats, seguramenr també podran ser absurds. Però són escrits. Ni més ni menys. Sensacions, històries, paraules. Això és tot.
Et convido a que siguis tu qui els hi dóni sentit...



Endavant.

Psique*


[www.fotolog.com/abril_abril]