Cançó de la felicitat.

Un relat de: Psique*

Juganera

Fugaç... i eterna.

Acollidora

Salada... i molt dolça.

Càlida... poc freda.

Intensa.

* * *

Fugitiva, irrecuperable.

Provocativa.

Sensual.

Envejosa.

Cruel.

Insensible.


E F I M E R A.


- Existeix, realment?

Existim?
Existeixes?

Existeixo.

Comentaris

  • existeix la Felicitat?[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-01-2006

    que juganera ens arrenca somriures que quedaven amagats rere les penes?

    penso, que existeix la felicitats per aquells que saben buscar-la... i tenint en compte, també, que com diu Jorge Bucay "un buscador es alguien que busca, no necesariamente alguien que encuentra".

    ( uoo! quan de temps sense passar per les teves línies!!! jejeje )

    que vagi bé!
    ens veiem!
    Gemm@

  • cada mot una joguina, un regal dels deus[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 21-06-2005 | Valoració: 10

    Que no deixis de cantar mai

  • Hola Psique!!![Ofensiu]
    papallona | 15-06-2005

    He estat llegint els teus tres relats que fins ara has publicat, i t'he de dir que tots tres m'han agradat molt, m'agrada la teva originalitat. Jo no ho soc gaire (per no dir gens) d'original, però m'agrada molt aquesta frescor que trensmeten els teus relats.
    Et segeré lleguint, besades!!!

    Papallona

  • original cançó...[Ofensiu]
    ROSASP | 12-06-2005

    Cançó a la felicitat..
    Aquella que no sabem descriure, un estat eteri i volàtil que tal com es captura al vol, s'esmuny entre els dits quan menys t'ho esperes.
    És un estat d'ànim, una percepció abstracta, un impossible?
    Totes les paraules amb que l'envoltes, són fraccions del que és, sentiments i sensacions que genera en nosaltres.
    Acabes amb el plantejament de si existeix en realitat, però si li haguèssim de ficar un rostre, cadascú li dibuixaria distint.
    Suposo que hi ha tantes idees de la felicitats com éssers humans existim...

    Carai, m'estic ficant existencialista i ja me'n començo a anar de l'olla.

    Una abraçada i molta inspiració!




l´Autor

Psique*

9 Relats

41 Comentaris

14531 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Nascuda al 1986 al mes més encisador de tots, possible futura historiadora de l'Art, monitora d'esplai, cantant de coral. . .


Pel que fa a mi; doncs senzillament optimista, vitalista, compromesa, enèrgica, però a vegades neguitosa, negativa, íntima.
Infinitament curiosa i observadora, detallista en tots els sentits. Els dedico i els valoro, sobretots els més petits.

I amant, amant de les lletres i les arts.

El que pugui escriure podeu pensar que és un petit mirall de mí mateixa, sí hi estic d'acord, però no us refieu: tinc dies de tot; sóc humana. Vulnerable. Jove, i en algun cas, insegura.
Els meus escrits poden estar plens de llum. Els meus escrits poden enforsquir-se. Poden ser agosarats, seguramenr també podran ser absurds. Però són escrits. Ni més ni menys. Sensacions, històries, paraules. Això és tot.
Et convido a que siguis tu qui els hi dóni sentit...



Endavant.

Psique*


[www.fotolog.com/abril_abril]