Per això t'estimo

Un relat de: Àfrika Winslet

Hi ha 10 coses que m'agraden de tu:

1-Tu, tot sencer
2-el teu cabell negre, fort, curt...
3-els teus ulls negres, que són de xocolata
4-els teus llavis... i més els teus petons
5-quan fa fred i se't queden les orelles tan fredes... i puc jugar a escalfar-te-les
6-les teves mans quan m'acaricien, em fan portar al món on només som tu i jo
7-els teus braços forts, musculosos, càlids si m'abracen, si em busquen...
8-el teu melic, amb aquells petits pèls tan graciosos i eixerits que sempre em demanen que els besi
9-la teva manera d'estimar-me, que sembla que mai encongeixi, mai s'esvaeix, mai es cansarà
10-les teves ganes, tan tímides, de seguir-me fins la fi del món, fins que s'aturi el temps

Per això t'estimo. No m'avergonyeix cridar-ho al vent, t'estimo i cada cop més!

Comentaris

  • Per això t'estimo[Ofensiu]
    George Brown | 20-02-2006

    Afrika,

    un bon resum de moments per recordar... aquelles cosetes que quan las tenim no li donem massa importància i quan ens falten les trobem tant a faltar.

    crec, però, que t'has equivocat en l'ordre, el fet de posar el primer "tu, tot sencer" treu molta importància als següents punt, personalment l'hauria guardat per l'últim punt, com a resum. Ara bé, també ho veig com un escandall, comences pel ‘tot' i mica en mica justifiques aquest ‘tot'.

    Hi ha una frase que no l'he acabat d'entendre, "... em fan portar al món on només som tu i jo" (suposo que volies dir "em transporten", sinó realment no l'entenc), i penso que seria més correcte dir "... a un món..."
    (no em facis massa cas... suposo que m'he encallat en aquesta frase i simplement t'ho volia fer saber...)

    m'ha agradat quan dius que la seva manera d'estimar mai s'encongeix... m'ha agradat la imatge que m'ha vingut al cap, quan t'abracen i t'encongeixes entre els seus braços...

    mai ens ha d'avergonyir cridar el nostre amor!

    una abraçada,
    GB.

    PD: m'ha fet gràcia això que enumeressis els motius... molt d'enginyer!! jeje

  • Això, això[Ofensiu]
    Màndalf | 06-01-2006 | Valoració: 10

    Crida-ho ben fort que te l'estimes, i a ell li dius fluixet...

    En quant a l'escrit, hi ha una barreja de gustos físics i emocionals que s'haurien d'ordenar, o potser no, no sé. Però em sembla que van uns primers que els altres... te l'estimes més pels melic que perquè ell és capaç de seguir-te a tot arreu? Segur que els dos últims punt van molt més amunt...segur.

    (ai ai ai que sento que s'obre la finestra i fa olor de camell per aquí...quina musió!)

l´Autor

Foto de perfil de Àfrika Winslet

Àfrika Winslet

107 Relats

829 Comentaris

159851 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Bones!! El meu nom és Laia, vaig néixer a Tarragona però des de ben petita visc a L'Hospitalet de Llobregat (visca L'H!). Tinc vint-i-quatre anys i estudio Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a la UPC (Campus Nord, Barcelona).
Agraeixo el temps que dediqueu a llegir-me, els vostres comentaris, consells i crítiques...

Per qualsevol cosa, la meva adreça és:
Laia_fiber [arroba] hotmail.com

I, ara, també podeu visitar els meus blogs:
Àfrika Winslet
La otra Àfrika Winslet ...



eeeiiiii, ja és aquí!! Disponible, si el demaneu, a les llibreries!!

ELS ATZURS - CAMINS PARAL·LELS

Ed. Emboscall


Aquest llibre, del que formo part amb un relat, sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a.


He arribat fins aquí gràcies a set casualitats:

1- Un dia avorrit i gris em va dur a aquesta pàgina.
2- Algunes persones van llegir i comentar els meus primers relats.
3- Després dels primers relats van venir d'altres.
4- Algú em va donar la mà i em va acostar al fòrum.
5- Vaig descobrir EL REPTE.
6- Vaig començar a conèixer en profunditat tot el que és RC.
7- Vaig descobrir quelcom perdut dins meu: l'escriptura.

Ara, no penso perdre-ho mai més.