Patrick

Un relat de: vallpetit

"Me han robado, necesito ayuda…"
Patrick estava assegut a la vorera del carrer Pelai de Barcelona, amb un tros de cartró on hi havia escrit el text abans esmentat. A la seva cara hi havia ràbia, terror i impotència. Li van robar la motxilla a Les Rambles.

Patrick intentava recollir algun diner per tornar a Dublín. Volia tornar-hi com més aviat millor. Més ben dit; quan tingues el diners suficients per finançar-se el bitllet d'avió d'alguna companyia de baix cost.


Patrick és estudiant de Belles Arts a Dublín i li feia molta il·lusió venir a Barcelona. Venia a visitar la Fundació Miró, Caixa Fòrum, MNAC, la Pedrera, la Fundació Tàpies, MACBA, el Museu Picasso…

Aquella nit a l'alberg de la Plaça Reial el van deixar dormir sense pagar, i dues noies el van convidar a sopar.

Les Rambles, ja fa temps que no són el que eren, la delinqüència cada dia va a més, com aquell qui diu només hi passegen "guiris", presa fàcil per robar-los i "engatussar-los".

Les autoritats haurien de fer alguna cosa per netejar la imatge d'unes Rambles, tan degradades.

Quan Patrick torni a Barcelona vindrà acompanyat de dos guardaespatlles, com les estrelles de cine i televisió.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer