Osset de Peluix (35). La Miranda trenca una promesa de l'Èric.

Un relat de: Unicorn Gris

El polèmic jove es gira cap a la porta davant la cara sorpresa de tothom.

- Mireu, jo ja vull plegar, deixeu-me una estona tranquil per reflexionar sol, que ja estic que peto...

- No, Èric! - diu la Miranda. - Parlem-ne, anem a algun bar tu i jo sols, en privat...

El filòsof aficionat suspira.

- Ja n'estic una mica cansat de tot i...

- Escolta-la, home! - diu el Joan.

- Anem a un bar sols, carinyo. Hem de parlar, avui han passat moltes coses.

- Està bé, està bé! Joan, carrega el sofà sol que tinc que parlar amb la meva amiga.

- No pateixis, ja me les arreglo.

Així doncs, el Joan i sa dona es queden sols a casa mentre que l'Èric, seguit per la noia que espera seduir-lo, caminen per uns quants carrers fins que entren a un bar.

Quan entren al bar, l'Èric està calladíssim, com si fos mut, irritat, però sens dubte calla per por a dir res inconvenient. La Miranda demana unes begudes i s'asseuen. Ell ja porta una estona silenciós; ella decideix que el provarà de treure del silenci pacíficament.

- Carinyo, no estiguis tant callat...!

Silenci.

- Està bé, ho comprenc, he trencat una promesa teva, perquè això era cosa de família, i jo - se li nota una mica de tristesa - no sóc de la teva família. - Li acaricia la galta; ell se la deixa acariciar. - Però no volia que el secret quedés secret. No diré a ningú lo de la teva salut, creu-me! Però què podia fer? Esperar a casar-me amb tu, i aleshores revelar-te que ja sé la teva debilitat? Només ho he fet per cuidar-te...

L'Èric abaixa el cap i suspira.

- Està bé, Miranda, però compren-ho, això em dol...

- Colta Èric, a tu t'agradaria saber perquè sóc tant... diguem-ne docilona? Tant pacífica? Perquè sempre estic amb la melancolia al cor i procurant endolcir la vida de tothom? No és perquè sigui una ingènua, jo ja ho sé que la meva forma de ser té inconvenients, però... Mira, és que un cop va passar una cosa que em va fer mal en l'ànima.

L'Èric la mira, encuriosit.

- Vols dir que la teva forma de ser tant... peculiar, va ser per un fet que vas viure?

- Sí. I vull explicar-te'l per disculpar-me, perquè vegis que no vull secrets entre tu i jo.

- Explica'm, així podré entendre millor com ets tu.

- Doncs resulta que...

(Continuarà).

---------------------------------------------

Visita La Stoa: www.lastoa.com

Comentaris

  • Cloroform sra. Miranda?[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 14-03-2006

    Cloroform, tu de debò tens com a segon cognom Miranda?

    Pensava que Miranda era un nom (cognom) fictici, perquè la meva companyia antigua de messenger es deia precisament Miranda. Pensava que era un nom semblant a la realitat, però fictici.

    Bé, doncs, sra. Miranda, jo tinc 29 anys.

  • gràcies[Ofensiu]
    Cloroform | 13-03-2006

    Gràcies pel teu comentari, m'ha agradat molt :), la veritat és que sí que soc dolceta, jeje. També et volia dir que el meu segon cognom és Miranda, per acavar d'arrodonir. Per cert, hem podries dir quina edat tens? es que al dir-me que em fiques un 10 per animar-me perque sóc joveneta.. . m'ha entrat cUriositat un petó i gràcies!

  • Paciència. Continuarà.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 13-03-2006

    De tranquis. Tinc la continuació en la ment. Llàstima tenir una averia en l'ordinador principal, si no ja estaria fet el capítol.

    Ah, i per posar-vos en incògnita: l'Armando no el doneu per desaparegut, perquè reapareixerà i...

  • uahu![Ofensiu]
    Cloroform | 09-03-2006

    m'he quedat amb un pam de nas... espero que no triguis a continuar... :D

l´Autor

Foto de perfil de Unicorn Gris

Unicorn Gris

143 Relats

321 Comentaris

161331 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!