Oració de cada dia

Un relat de: Carolina Achilles

Senyor, dóna'm serenitat per acceptar les coses que no puc canviar, valentia per a canviar les coses que no puc acceptar i saviesa per a amagar els cossos d'aquelles persones que he matat perquè m'estaven simplement amargant. També et demano que m'ajudis a tenir cura dels peus que trepitjo avui, perquè poden estar estretament relacionats amb els culs que hagi de llepar demà.
Ajudeu-me sempre, a donar 100% de mi en el meu treball: 12% al dilluns, 23%, al dimarts, 40% al dimecres, 20% al dijous, 5% al divendres. I ajuda'm sobretot a recordar, quan tingui un dia completament fastigós i que tots semblen embogir-me, que són necessaris 42 músculs per picar a algú, 17 per a somriure i només 4 per aixecar el dit del mig i enviar la persona a "aquell lloc"...
Amén!

Comentaris

  • !!!!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    ambre | 07-12-2005 | Valoració: 10

    Brillant ...
    Molt bó
    Genial
    Quin descobriment !!!

    El primer que disseminu, aquest farà la volta a la xarxa.

  • Originaliiiiisim!!![Ofensiu]
    N | 19-11-2005

    Jajaja....que guai tia...m'ha encantat. Trobu que és molt directe i que va al gra, dius el que dius, i a més ho dius amb bones paraules. Molt guai tia en serio...ja aniré llegint com més relats publiquis!
    Un petonaaas carinyo "bye" ;)!!!!

  • tens un aire...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-11-2005 | Valoració: 10

    rebel, innovador, surrealista, juvenil, clar...
    uses expressions noves, contundents, urbanes...
    vaja, que llegint-te sents com la sang segueix el teu crit alliberador...
    m'agrada aquest estil directe, nu, sense massa vestit barroc de paraules i anant fins l'os amb el ganivet de la paraula...
    ànims, segueix escrivint... en saps!!!
    una abraçada!

  • Caaaaaaaaaaaaaaarol![Ofensiu]
    rbbarau | 18-11-2005

    jejejeje! Molt xulo, aquest pare nostre! M'ha agradat aixo dels peus que trepitgis avui potser seran els culs que hauras de llepar dema.. odio tant els interessos..

    Haurem de fer un apartat sunion, ehh!
    Esta molt be, nena! No sabia que escribissis!
    Doncs vaig a llegir l'altre!
    Un petunet wapisimaaaa