Oda a tu.

Un relat de: ales de foc
Contacte etern amb els teus llavis.
Carícia fràgil el tacte de la teva mà.
Paraules màgiques a cau d'orella.
L'eternitat existeix. I és aquí,
viu amb mi en forma de perfecció.

Comentaris

  • Desig d'eternitat[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 04-07-2012 | Valoració: 10

    L'amant desitja que mai no s'acabi la felicitat, que la joia sigui eterna i perfecta.
    Un desig que, malauradament, no sempre es fa realitat. Tot canvia, res perdura, els amors, la juventut, les il·lusions s'esvaneixen.
    Però això no ho sap l'amant, i espera que tot continuï amb la passió i la tendresa del present. Tant de bo!
    Un poema màgic!

  • Ben a prop[Ofensiu]
    nadàlia | 17-11-2011 | Valoració: 10

    LLavis, mans, paraules a cau d'orella, què més es pot desitjar? Intens i profund, com l'aire suau que ens acarona el rostre, un matí qualsevol.Petites coses grans!!!

  • Brevetat i claredat[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-11-2011 | Valoració: 10

    La brevetat és en determinades ocasions una bona aliada de la claredat, i aquí tenim un bon exemple: no cal estendre’s més per deixar ben patent el missatge.
    Amb cinc versos hi ha hagut prou... i pel que contenen, he de felicitar-te!

    Espero que el sentiment i el convenciment durin... així com espero que la tardor et sigui profitosa.

    T’envio una abraçada tardorenca, que és fràgil però forta alhora,
    Unaquimera

  • felicitat eterna[Ofensiu]
    magalo | 23-10-2011

    Hi han moments que voldriem fer-los eterns, que s'aturessin per assaborir-los. Tal i com ens ho expliques en aquests breus però profunds i bells versos.
    Ens anem llegint
    un petó
    Marta

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

69695 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!