No vull que siguis un buit

Un relat de: Sempre_teva

Odio pensar que qualque dia, pentura no molt tard o pot ser d'aqui molt d'anys, desapareixeràs....No és que t'en vagis del mapa; es que te n'aniràs de la meva vida tan aviat com un dia hi vas entrar....

I perque sé això sempre em promet xerrar i xerrar, contar i contar, dir i dir, perquè quan arribi aquest moment em pugui acomiadar de tu amb carinyo, amb el mateix que sempre t'he tengut.... Però casualment les úniques promeses que mai som capaç de complir són les que em faig a mi matexa....

Tal vegada fos el segon buit més gran que em quedàs en el cor.....
I fa temps que em vaig jurar deixar de coleccionar buits al cor...............

Comentaris

  • Nosera un "buit" si no un Deu[Ofensiu]
    Falciot blanc | 26-04-2008 | Valoració: 10

    Potser no, segurament no et deixara mai, et prepares per a lo pitjor perque si aixo pases no et faria tant de mal. Cada un de nos-saltres ens escollim estimar a un altre o simpliment una amistat i sempre esperem que ens corresponguin encare que aixo mai esta sotmes a la nostre voluntat. La vida sempre es un risc, però sigui com sigui sempre tindrem un tresor si tenim la facultat de estimar. Veig en el teu relat sinceritat i aixo es important. Una abraçada de relataire.

l´Autor

Foto de perfil de Sempre_teva

Sempre_teva

7 Relats

6 Comentaris

4916 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Hola! Jo som na Joana Maria, tenc 21 anys. Soc de Mallorca. A primera vista, per la gent que no hem coneix gaire, o que m'acaben de coneixer, diven que som una persona que pareix que he d'esser molt antipatica, i que impos respecte, als que es volen acostar. Però la gent que ja hem coneix diu que soc molt extrovertida i simpatica. Això d'escriure, ho faig desde el 14 anys, però hi ha hagut varis anys de la meva vida que ho vaig deixar, perque quan volia escriure mai m'agradava lo que hem sortia. Ara ho he tornat a fer, perque hem relaxa molt, sobretot perque no som una persona que conta massa la coses que li pasen. Apart mai vull que ningu llegeixi res del que escric, hem fa molta vergonya, i així hem llevare un poc aquesta fobia.