No tinc temps per recordar-te

Un relat de: More
Tinc mil històries, mil pensaments, mil somriures que fer abans de recordar-te, tinc mil caricies guardades que tu no m'has donat, tinc mil petons guardats que em va donar certa persona quan tu vas decidir anarte'n, i no saps el bé que m'han fet, m'han ajudat a no enyorar-te, i com m'agrada no enyorar-te. També tinc mil i una paraula que no t'he dit a tu, tinc dos mil tres-cents moments que has perdut, i un millió de sospirs que no et dedique a tu, també tinc vint-i-vuit llagrimes que no eren teues i tres insults que no anaven per a tu, sis mil abraçades que m'omplin, 6 dibuixos que parlen d'una història imposible però de veritat, tinc el cos dibuixat, dibuixat per ell, amb eixes mans que m'encanten, eixes mans que em dibuixen i em tornen boja, quatre quedades improvisades que no eren amb tu, una nit de caricies, petons, sospirs, somriures, alegries que no han sigut amb tu, tinc un xicotet sentiment que va a més que no te res a veure amb tu. Ni tan sols et dedique éste relat, ni tansols esta nit he somiat amb tu i tinc tres mil milions de mirades que no han sigut entre tu i jo, tinc ganes i no és de tu, vull besar i no és a tu, vull estimar i no és a tu, vull dormir amb ell i eixe ''ell'' clarament no te res a veure amb tu. Tinc cinc moments que oblidar i eixos si que són amb tu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer