Algú...

Un relat de: More
Algú que quan estiga borratxa em porte a casa en braços, que em trenque les calces amb la boca i després em compri altres, que em faça l'amor contra la paret i es clave amb mi a la banyera, que es perga amb mi per a després rescatar-me de laberints sense sentit, que tragal'espasa i em defensi de serps, piranyes i putes, algú que em compre disfresses per als meus dies dolents i els converteixi en bons, que no s'enfade si no m'entén, ni m'entenc i el mareje, que em tregui la llengua quan em pose tonta i em faça callar, que no tinga clar que sempre vaig a estar ahí, però que tampoc ho dubte, que em faci patir perquè sí però que no em vengui amor etern grapejat, algú que no puga caminar amb mi pel carrer sense agafar-me de la mà, que no em compre amb regals però que tingai mil detalls de paper, que no li agrade veure'm plorar i em faça riure fins quan no tinc ganes, que de tant en tant decideixi perseguir-me als bars i conèixers una altra vegada. Que em mire, el mire, i que em tremolen les cames sense remei ... Algú que estiga boig per mi, i no se li oblidie dir-m'ho els dies de ressaca ... Que si es posa animal, té que ser sols al llit, i em mate a petons al matí, que no s'acostume a mi i deixi d'inventar noms nous per despertar-me, que si mira a una altra, després em faja l'ullet, i es rigui de la meua gelosia de llauna .. Algú que només per mi ho done tot, que trie quedar amb mi encara que tingui altres plans, que senta que abans de mi cap altra va existir, que els seus amics es cansen d'escoltar el meu nom, que escriga les cartes més boniques del món sencer encara que tinga la lletra lletja i siguen de dues línies. Que ell pensi en mi, molt més del que ho accepta, que senta que es cau el món si discutim i m'abrace tirant el seu orgull a la merda, algú que em faça riure fins plorar, i em faça riure quan no puc deixar de plorar, que em diga que totes aquestes cançons d'amor li recorden a mi, encara que sigui mentida, que em digui que estic guapa, encara que no estigui del tot desperta, que em diga que done els millors petons, encara que hi hagi hagut una altra millor, que em diga que tinc els ulls més bonics, encara que siguen iguals a tots els altres, que li encanta el meu cabell, encara que sempre estiga desfett, algú que em faça sentir la xica més afortunada de l'univers, només pel fet de tindre'l. I sobretot, que no tinga que perdre'm per a donar-se conter de que m'ha trobat ...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer