no et conec encara

Un relat de: Capdelin

No et conec encara...

Em mires, però no em veus
i els teus ulls no són els teus,
pertanyen a una altra mirada.

Respires l´aire que em prens.

No existeixes,
ets un efecte òptic
que he dibuixat amb el temps.

M´escoltes però no em sents
i els teus llavis no són els teus,
pertanyen a altra besada.

I quan et toco,
no ets tu, és una estàtua
de sal gemma que es fon
en l´aigua que no et mulla.

I et despulla
l´aire que em prens.

No em veus, no em sents...
No, no et conec encara.

Comentaris

  • no res,[Ofensiu]
    Tiamat | 03-07-2005


    dir-te que aquest teu poema m'ha agradat.


  • I esque no la coneixes...[Ofensiu]
    La flama de l'oest | 01-04-2005 | Valoració: 10

    ....però tot arrivarà, tard o dora, com la rosada de bon dematí, o la pluja que torna, aquell moment serà únic, perqueè sembara que la coneguis de tota la vida, sentiras com la seva pell et toca, i els seus llavis et roseguen les galtes dolçes. Un poema magnífic.



    Petons i abraçades

  • L'amor platònic...[Ofensiu]
    ombra | 01-04-2005

    Bonica poesia, que personalment crec que descriu el què per a mi seria un amor platónic, allò que més o menys tots cerquem, per complicat que sigui.
    És tant dura l'espera.... Ara per ara, no ens queda més que somiar desperts, i transformar sentiements en paraules!
    Sort!

  • La coneixeràs[Ofensiu]
    Lavínia | 31-03-2005

    i quan ho facis la seva mirada serà per tu i per a tu i els seus besos et corprendran perquè formaran part de tu i l'aire que respiri també serà el teu.

    La coneixeràs i quan ho facis,hauràs d'escriure un altre poema tan bell o més aquest, Capdelín.

    Fins una altra vegada!

  • Ostres...[Ofensiu]
    Magdeta | 31-03-2005

    Ei Capdelín, he estat llegint algun relat teu i he tingut una sorpresa... Com escrius, noi/a! Expliques les coses d'una manera que aconsegeuixes transmetre el què ens vols dir...
    Ah, t'aviso, a partir d'ara estaré sempre pendent dels teus nous relats...
    M'ha agradat llegir coses teves.
    Un petó i fins aviat

  • Preciós[Ofensiu]
    bdjer | 31-03-2005 | Valoració: 10

    M'encanta! Has sabut trobar perfectament les paraules per descriure aquest tipus d'amors... que són com un miratge.. que fins i tot a vegades penses que no arribaràs a parlar am ell però no perds l'esperança. Molt bonic, de debò. Et seguiré llegint!

    Petons,
    bDjER

  • l'amor...[Ofensiu]
    ROSASP | 31-03-2005 | Valoració: 10

    A mi em sembla més abstracte el concepte, com la recerca der veritable amor, aquell que saps que un dia arribarà, ho endevines en el fons del teu cor, el que serà tot allò que tu ara somies. La lectura que jo en faig no és per una persona concreta, és més aviat per un ideal de l'amor, el somni romàntic i apassionat d'una força arrabatadora i dolça al mateix temps...
    Ja veig que la inspiració se't renova constantment!
    Una abraçada!

  • Com sempre...[Ofensiu]
    annah | 31-03-2005 | Valoració: 10

    preciós...
    Com és que poguem idealitzar tan una persona quan n'estem enamorats... si quasi bé no la coneixem?

    M'ha encantat....
    Com sempre el millor....

    Un petó i una abraçada ben forta!!

    Anna

  • Vers un amor idealitzat[Ofensiu]
    Grünewald | 31-03-2005 | Valoració: 9

    Quin retrat tan i tan encertat de l'amor idealitzat vers l'altre. Breu però ple de matisos. Caram Capdelin, pels que ja has escrit i per aquest darrer veig una veritable vocació creadora!

  • jo si que et conec...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 31-03-2005

    ...almenys interiorment, i la veritat és que ja en tinc prou per saber que ets una gran persona i que aconseguiràs el que vulguis.

    Bell retrat dels amor plàtonics!

    Una abraçada, molta màgia i un petonet de mermelada de gerds!

  • no coneixes[Ofensiu]
    brideshead | 31-03-2005

    aquesta persona encara, però si quan la coneguis, respon a totes les premises que has dibuixat sobre ella ....... seràs l'home més afortunat del món !
    Deliciós, com sempre. Se sent un plaer immens quan se't llegeix.
    Una abraçada ben gran!

    P.D. Tinc ganes que arribis al comentari 1.000....... vas pel camí!

  • Ai la imaginació![Ofensiu]
    Xanxaneta | 31-03-2005 | Valoració: 10

    Felicitats! Has aconseguit un poema que tot i no ser especialment llarg impacta des del començament, motivant-te a seguir llegint.
    Un mateix començament i un mateix final que ho resumeixen tot.
    M'ha encantat el joc de contradiccions i també les frases "respires l'aire que em prens / et despulla l'aire que em prens". Trobo que donen molta força al poema i també melancolia.
    Després de rellegi-lo, m'ha semblat entendre que aquest poema parlava de l'amor platònic que ens creem al nostre cervell i que és tant bell com efímer. Però ja se sap que cadascú treu les seves pròpies interpretacions dels poemes, així que a veure que opina l'altre gent...

    I segueix escrivint poemes amb Pluja, que també són molt bonics!

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de Capdelin

Capdelin

987 Relats

4380 Comentaris

1303471 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Si aconseguim
entendre'ns sense estar
del tot d'acord,

si aconseguim
que el temps només sigui
un escenògraf a sou,

si aconseguim
una paraula sense llençar-nos-la
a la cara, enamorar-nos
sense sorpreses ni flors,
estimar-nos lluny del llit,

si aconseguim
que els records siguin
un ahir suplent,
que pesem més despullats
que vestits,
que inventem la vida
cada matí,

després,
ens serà molt fàcil
ressuscitar els morts
i moure les muntanyes.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

( POEMA " preparant el miracle ",
d'en Capdelin )