Nadal

Un relat de: Jordi Hill Montes

Estem d'acord ( la meva sort i jo)
que el dia tampoc havia de ser bo,
i ho confirma aquell senyor
que em desitja un bon dia,
i m'estreny la mà, amb l'impuls d'un copet a l'esquena,
i empès per les dates , un bon nadal i bon any,
i un mes i mig mes tard,
tot això serà oblidat.

(...)

El nadal es com aquella dona lletja d'anys, que es guarneix tot disfressant, la seva arrogància indiferent, sota una bufanda lluent.

Per sort, tot torna al seu lloc en el seu precís moment.

Comentaris

  • Tinc un relat[Ofensiu]
    Perestroika | 01-08-2006

    que es diu igual. Que critica on és el nadal en aquells pobles que pateixen fam..

    Fa poc una tal Mònica Hill em va ajudar molt sense coneixem, i li estic molt agraïda. He vist que tens el mateix cognom, i també ets de Vilafranca..saps de qui et parlo?

    Continuo llegint coses teves..

    Una abraçada!

  • societat capitalista[Ofensiu]
    gore_cat | 25-02-2006

    capitalisme, gastar, gastar i mes gastaR. El nadal només serveix per aiXò. I que n'es de la pobra gent que no poden menjar? a ells tan se'ls in fa el nadal. I que n'es de la pobra gent que no tenen una casa on estar, a ells els hi es indiferent el nadal. Un dia més, en un món cada dia més cruel. contra el capitalisme!

  • Cert..[Ofensiu]
    Yuna | 13-12-2005

    Crec que arrivara una generació a qui res dirà el Nadal..... cada cop sento més gent a qui no agrada... trist però cert.

  • a mi tampoc m'agrada el nadal[Ofensiu]
    Camps de Tristor | 13-12-2005

    Si ja es cert que el nadal l'ha inventat el Corte Inglés xD el que passa que som uns consumistes i bé ja veus... cada any el mateix. Familia reunida, butxaques escurades, grans banquets que sempre queden al plat...
    Vegenades....

  • típic i tòpic[Ofensiu]
    yuturna | 13-12-2005

    res més enllà del típic i tòpic anti-nadalenc de cada any!

l´Autor

Foto de perfil de Jordi Hill Montes

Jordi Hill Montes

127 Relats

179 Comentaris

103698 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
El meu nom és Jordi Hill Montes.

Sòc de Vilafranca del Penedès i pateixo certa dossi de Vilafranquinitis atès que estimo aquest poble.

Sòc obrer tot el dia, i això si que m'interessa.



gempoldi@hotmail.com