Menú de degustació

Un relat de: Carl Von Linné

Primers plats:
- flam de naps de Vallfogona del Mas, amanits amb vinagre de sègol i ceps (del dia),
- sabates d'espàrrecs, amb unes faldilles de carxofes a la brasa.
- piràmides de cranc, amb pinces confitades, taronja, i fuà.
- llengües criolles del temps (català, kurdufanià, basc, kartvelià, gallec, iroquès, kanarès, sioux,...) sobre un llit nupcial -o tàlem- de gingebre.

Segons plats:
- filet de brau prolífic amb salsa de pebre verd i fonoll.
- bistec de vedella rostit amb salsa agredolça sobre un llençol d'ametlles torrades.
- canelons d'espinacs, carn de porc, i bolets, gratinats amb parmesà, quebrales i grouyere.
- cultura minoritària a la brasa, amb un decorat de llonzes de diàlegs i aiguardent.


També tenim menú infantil amb macarrons i llom arrebossat, o genocidis ètnics amb flors d'espígol (plat únic).


Preu del Menú: 15'30€. (Inclou primer, segon, pa, aigua i vi. Cafès, licors i havans multiculturals a part.) Menú infantil: 11'00€.

Comentaris

  • Dens, curiós...[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 08-02-2007 | Valoració: 10

    i abstracte. No és tracta d'un relat hilarant, còmic o satíric (o sí, però no té la sàtira com a eix vertebrador). Realment és curiós, aquest relat. Molt ben redactat, obsta dir-ho, però curiós.

    M'equivoco si penso que pot tenir a veure amb crítica social (devoració de llengües minoritàries)? Clar que cada lector/a pot interpretar el contingut del relat de manera diferent...

    Gràcies per sorprendre'ns!

    V.

l´Autor

Foto de perfil de Carl Von Linné

Carl Von Linné

8 Relats

16 Comentaris

7113 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
He buscat entre els meus poemes com podia fer-ho per a parlar de mi... Aquest és el resultat:

"Ja fa massa temps que jo sols sóc jo
i que l'engany no és orfe: la nit i els llençols."

"Llepafils, escrúpol d'esma,
potser si que és cert que sóc...
A redós de massa feina
disculpo els tràfecs del cos."

"Diré a pocs que sóc d'uns quants"

"Et miro i ja no et reconec. Sóc covard.
I no et vull conèixer de nou."

"Sóc senzill, mut, coix, i és llarga l'espera."

"Ara ja ho sé: sóc reu
perdut, cercant la veu."

"Sóc mig i mig de res i tot."

"Jo sóc molts.
Ells estan sols."

"Com la llar sense brases
sóc peix de blat
als auspicis dels mosaics."