Mentida, és mentida!

Un relat de: ullsdexocolata

Creiem en la durada de les nostres relacions. Al principi d'elles pareix existir una capa color rosa que ho envolta tot. I és que tot, absolutament tot, ens dóna igual si tenim a aquella persona prop de nosaltres. Passen les hores, lentament, i aquell núvol, que plou amor, precipita damunt nostre. Pensem que ,també, les espurnes d'aquell innocent i miserable amor deixen marca en els sentiments de l'altre individu. Un dia, però, tot canvia. Crèiem que aquell vel era rosat, però en el fons amaga un to ennegrit i maligne; les rialles es converteixen imbècils carones de tristor; les indiscretes mirades de reüll ja no existeixen... il·lusions perdudes en una mar plena de records, que sempre romandrà aquí, al nostre cor. Amb el moviment de les onades recordarem aquelles alegres sensacions com si fóssim infants.

Comentaris

  • pero...[Ofensiu]
    Nyanga | 08-07-2009

    que dificil és aixecar-se cada dia al mati quan el tel és de color gris....i quan és rosa tot sembla tan perfecte!
    Enhorabona, m'encanta com sonen les teves lletres!
    Ja estas dins dels meus favorits! jeje :P

  • ens passa a tots[Ofensiu]
    mimí | 30-06-2009

    Al principi tot és color de rosa i ens enamorem d'algú que no coneixem prou bé, al final ens cau la vena dels ulls i arriba la decepció. Ens passa a tots, però arriba un dia que amb l'experiencia triem millor i arriba un amor tendre, dolç, l'amor de debó

    salutacions

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22288 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com