Mar Plana

Un relat de: anheldesol

Enyoro el temps de pirata,
d'anar i tornar amb una onada...
D'oceans que temien
la meva espasa
i de coralls que em temptaven
a capbussar-me
per cercar tresors de lletres
i versos de nacre...

Però ja no vull noms
ni segells;
com si la vida fos una carta...

Ara pinto amb el mar,
amb cada tonalitat del mar
l'aquarel·la d'una nova mirada!

Comentaris

  • Ze Pequeño | 13-07-2007 | Valoració: 10

    M'has deixat amb la mandíbula al terra. Quina meravella de poema...

    La sonoritat, el ritme, els mots... tot en ell em sembla preciós. M'agradaria fer un bon comentari, però què dir quan una troba una coseta tan bella com senzilla, que frega la perfecció?

    Aquest poema em fa pensar en la vellesa. És com si la joventut frenètica deixés pas a la calma de la maduresa.

    És com deixar enrere coses que canviem (segons com de manera grata, segons com amb desgrat) per d'altres més pausades.

    Potser el ritme del poema, que comença parlant de mots que porten al cap l'acció i l'aventura (espasa, cercar tresors, capbussar-se...) i acaba fent referències a aquarel·les i tranquil·litat. Fins i tot, un abandonar una vida i començar una de nova dins de cert anonimat.

    Sigui com sigui (són les meves interpretacions Salaburgianes) el poema m'ha semblat excel·lent.

    Un barret per vós, ple d'onades de mil colors.

    Abraçadotes.

    Salz.

l´Autor

Foto de perfil de anheldesol

anheldesol

8 Relats

10 Comentaris

6653 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Sóc un personatge de sèrie B, creat per amortitzar el que sobra en el cementiri particular de paraules, el meu escriptori.