Mal, dolor, com li volgueu dir, tant me fa...

Un relat de: just one breath

No estic preparada per acceptar la veritat
dos segons i els meus somnis esfumats
pluja, dia gris i l'ànima ben morta
boira, soledat i fingint ser forta.

Calla maleït cor! he d'oblidar...
oblidar sense acabar d'estimar
¿Com se t'ha passat aquesta idea pel cap?
¿No veus que no t'has acabat d'enamorar?

Deixa'm, deixa'm... vull plorar
per favor deixa'm! no puc respirar
no puc viure sense alegria
i ara que no la tinc, no té sentit la vida.

Una vegada em vaig cegar, vaig estimar i vaig sofrir
ara tot era nou, era feliç
però estava clar que no era per mi
alguna cosa havia de fer que tot s'espatllés
perquè? perquè?
simple...no tenc dret a ser feliç.

I ara que em diguin que he de ser optimista!
i jo fingiré ser-ho de manera imprevista
m'estaré morint, res ja tendrà sentit
i ningú sabrà el que patiré, ni el que ja he patit.

Si algú m'estima de veritat, que em mati!
que ho faci sense pensar, ho vull així!
vull morir, sí, no podré viure sense tu
i si visc morta per dins, m'amagaré en la solitud.

Comentaris

  • Norita...[Ofensiu]
    SweetInnocence | 15-08-2007 | Valoració: 9

    m´has fet pensar en una cançó de Maná "Arráncame el corazón", que en la meva última decepció amorosa em va donar per escoltar, i que diu així: "no puedo más, prefiero ya si tu te vas te pido arrancame el corazón, si tu te vas arrancame el corazón, te pido amor, arrancame la vida, te pido amor arrancame el corazón"...
    Un poema molt bo, tot i que m´ha portat records força tristos...

  • Energia per viure[Ofensiu]
    Kina | 15-08-2007

    Hola! sóc Kina, mersi pel teu comentari.. he llegit la teva biografia i me adonat que tenim molt en comú.. els meus ideals.. la nostra terra catalunya, la nostra parla el català, el nostra desig la llibertat.. toco la guitarra.. i no en saps quan m'allibera quan arriban aquells moments.. que tal com tu ben dius al teu relat.. ens venen ganes de plorar.. Doncs res més nomès et volia dir que Energia per viure. Sempre.
    Espero notícies teves!

    Att. Kina
    Un petó

  • El títol ja ho diu tot[Ofensiu]
    Libertas | 14-08-2007 | Valoració: 8

    Amarga, és un relat que amarga.
    I el punt culminant? Els últims versos...sens dubte.
    Uf.

    No deixis mai de tirar endavant, perquè segons la teva biografia, els teus escrits són força certs, de sentiments teus, vull dir.



    Libertas

  • Impresionant[Ofensiu]
    jOaneTa | 13-08-2007 | Valoració: 10

    nOrita... estic intentant trobar paraules per dir-te com m'he quedat després de llegir això.
    És impactant llegir una de les teves primeres cançons que escreies per el nostre "grup" i llegir ara això, com ha canviat i que bé ho fas ara!
    Malgrat ens haguem distanciat, malgrat que jo no hagi sabut estar al teu costat, t'estimo però mai et mataria doncs si ho fes... no podries seguir escrivint.
    Petons i una abraçada d'aquelles que quasi mai donava.

    jOaneTa

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de just one breath

just one breath

27 Relats

66 Comentaris

33902 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Crec en la bellesa de les petites coses...

Hem podria definir com: Poruga, innocent, sensible i riallera, reflexiva i capaç de donar-ho tot quan quelcom m'importa de veritat.

Música semifrustrada, tot i així, guitarrista autodidacta. Apasionada amb les coses que hem motiven i desesperada amb totes les altres.

Crec que qui més qui menys pot donar un cop de mà als altres i intentar canviar aquest món ple de desgràcies i injusticies... per això, sóc estudiant de Treball Social.

Hem confeso mandrosa, molt dormilega... m'agrada dormir sense dependre d'un rellotge. I sobretot, somiadora.

Sóc d'esquerres i orgullosa.

Escriure sempre ha estat un moment de desfogament, de reflexió interna, fruit d'inspiracions i molts de fracasos.

¿Un dels petits plaers de la vida que m'agraden?

Aixecar-me al matí, prendre un café amb llet i fumar-me una cigarreta mentre la casa roman en silenci.

Milions de coses més, que encara ni jo he descobert, temps al temps.