M'agrada (I)

Un relat de: Sara Serra
M’agrada el lapse de temps que hi ha entre el llampec i el tro. Instants d’incertesa que es poden fer eterns, intentant endevinar com serà el tro que ve. Expectació. Fugaç retorn a la infància.

Comentaris

  • Molt original: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-11-2018 | Valoració: 10

    Sara, molt bo i amb molta bona dicció sobre el temps que el fas viure en tu mateix, arribar a la infància.
    Molt bo i amb molta originalitat.
    Una abraçada
    Perla de Vellut

  • M'agrada ...[Ofensiu]
    kefas | 21-09-2018


    ... llegir tonteries que són partitures que fan vibrar la corda de la meva sensibilitat i reprodueixen el so d'unes notes que en forma de paraules hi ha escrit una sensibilitat tant llunyana com propera.

  • Independents[Ofensiu]
    Sara Serra | 21-09-2018

    No. No es poden ajuntar. Perquè cada “m’agrada” necessita el seu temps, per paladejar-lo, reflexionar-hi, visualitzar-lo i treure’n totes les sensacions. Si els poses tots junts, vas saltant ràpidament de l’un a l’altre i es perd suc pel camí. Bé, són coses meves. T’agraeixo tots els comentaris i que m’aguantis la tonteria.

  • Comentari Kefas (V)[Ofensiu]
    kefas | 20-09-2018


    I la imatge de que et converteixes en un oasi i et banyes en l’aigua que transcorre dins teu, tu dins de tu mateixa, m’ha fascinat.

    Els comentaris, naturalment, també te’ls lliuro per capítols, en l’ordre en que els he llegit.

    I t’encoratjo a continuar regalant-nos les teves poètiques espurnes.

  • Lecram | 14-09-2018 | Valoració: 9

    Uau, quantes belles sensacions en tan poques paraules, en tant poc temps. M'agradat molt aquest poemet.

    Una abraçada, et seguire llegint, amb el teu permís ;)

l´Autor

Foto de perfil de Sara Serra

Sara Serra

17 Relats

65 Comentaris

11513 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
De tant llegir-vos, m’han vingut ganes d’escriure. Coses senzilles, petites, que m’agraden…
Sóc filla, germana, mare. Treballo, llegeixo, escric, pinto, estimo. Ploro i ric. No em canso de viure.
sarahserra@outlook.es