M'acompanyes?

Un relat de: Somiadora Emboirada
Tinc un camí davant meu, ple de roses rojes, boniques i elegants... i amb espines. Vull que vagis al meu costat, que m'agafis de la mà i que junts ens punxem. Vull que tu, després, em curis les ferides, i jo a tu. Vull que no em deixis enfrontar-me sola als problemes, vull que m'ajudis tu.

Vull estar al teu costat quan el primer raig del sol em desperti pels matins. Vull veure la lluna als teus ulls abans d'anar a dormir. Vull que em diguis bona nit fluixet a l'orella. Vull que m'abracis mentre tanquem els ulls i ens endinsem en el món dels somnis, que segurament en els d'un, hi apareix l'altre.

Vull endinsar-me en somnis, on només tu en siguis el protagonista.
Vull dir-te que t'estimo, i obtenir la mateixa resposta.

Comentaris

  • és bo acompanyar-se...[Ofensiu]
    joandemataro | 28-05-2011 | Valoració: 10

    però cal vigilar alhora que un no absorveixi a l'altre ni es tingui massa dependència, cadascú ha de seguir la seva personalitat i compartir-la, enriquiment mutu...
    salutacions

    No sé si ja ho has fet però …
    Et convido a llegir, si et ve de gust és clar, les últimes entrades que he penjat al meu blog: ESQUITXOS D’UNA VIDA

    T’hi espero .
    Gràcies per endavant
    Joan

  • Olorant l'espina de la rosa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-05-2011 | Valoració: 10

    Renoi, m'has deixat tocat! Quin text més líric, més romàntic, més amagat, més sincer, més punyent, més emotiu i més ben escrit encara! Frases llargues que deixen anar tot el corrent de sang rosada que flueix avall. Prosa poètica emboirada d'aromes i desitjos. Brevetat amb intensitat i una resposta afirmativa: sí, la vida, encara que punxi, és millor acompanyada. I si fa bona olor, millor. Una abraçada i fins aviat!

    Aleix

  • Dintre els somnis[Ofensiu]
    elenam | 27-05-2011 | Valoració: 10


    Un bell poema ple d'amor i d'entrega, sempre dintre els somnis meravellosos.
    M'agrada!!!

  • Vull...[Ofensiu]
    AVERROIS | 26-05-2011 | Valoració: 10

    ...dir-te que això que sens és AMOR. Quan un troba l'altra part que et fa sentir viu i es pot aconseguir que siguis correspost, gaudeix-ne, ja que la vida és tan sols un bés, un sospir, una aladana de aire suau que xiuxiueja a l'oïda....VIU
    Una abraçada.

  • És la primera vegada[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 26-05-2011 | Valoració: 10

    que et llegeixo i t'asseguro que no serà l'última.
    M'ha encantat tot el que dius que vols : no és solament el collir roses roges, és que t'ajidin a guarir les punxades de les espines...
    Podria fer esment de cada frase perquè totes són delicioses.
    Vaig a llegir més relats teus. Una abraçada , Somiadora.

  • Emocionant[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 26-05-2011 | Valoració: 10

    He llegit el teu perfil i connecto molt en aquesta visió viscuda i emocionant.
    Un relat sensible i humà, molt humà. Enhorabona !

  • Un 10[Ofensiu]
    natasha | 25-05-2011

    A aquesta declaració d'amor i intencions!
    Dolç, sincer i tendre.
    Una abraçada

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Somiadora Emboirada

Somiadora Emboirada

28 Relats

55 Comentaris

35141 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Llibertat i sentiments són dos paraules que em defineixen. Em considero una persona carregada d'emocions i sentiments, que la més insignificant brisa d'aire em pot despertar alguna cosa i fer-me plorar. Aquests sentiments que porto dins, no tinc la facilitat de trure'ls a fora, no els puc alliberar si no és per escrit. Aquest és el resultat i la causa dels meus escrits: uns sentiments que porto dintre i que no hi ha manera d'exterioritzar-los si no és per escrit.




somnisemboirats.blogspot.com