Llum entre les escletxes

Un relat de: ROSASP

M'he vestit de silenci
per escoltar totes les veus
i m'he vestit de veu
per escoltar tots els silencis...

M'he despullat
de tot allò que sé,
per mirar per les escletxes
dels cors i de la vida,
per buscar idees noves
entre obscurs forats profunds,
excavant en caus de pors
que emmurallen les sortides.

M'he vestit de foscor
per trobar llums amagades
i m'he vestit de llum
per veure-hi en la foscor...

M'he despullat de tantes
paraules buides,
per cercar-ne d'altres
que s'omplin de nous sentits.
Ara queden bells propòsits
gronxant-se en la teranyina,
que amb un salt de trapezista
intenten trobar un destí.




Comentaris

  • Brolla la llum entre les teves paraules[Ofensiu]
    brideshead | 29-09-2005

    És fantàstic saber fer tot això que tu saps fer, despullar-te de tot per anar engolint sensació rera sensació, sentiment rere sentiment, silencis, veus, tot allò del que alimentes el teu cor per palpar aquesta vida intensa i immensa que hi ha al darrere de qualsevol petita cosa. Però només hi és si es sap trobar.... i tu en saps! I encara millor, ho saps escriure amb aquesta destresa que m'entusiasme, amb aquesta elegància literària que m'enamora.

    He vingut a buscar aquest poema que et van seleccionar pel premi de Girona, perquè sabia que, de nou, no em quedaria sense una nova sensació apresa avui. Perquè aquesta llum entre escletxes m'ha ensenyat noves coses, m'ha fet apreciar noves sensacions, m'ha mostrat nous sentiments. I això m'encanta, Rosa, copsar noves coses, constantment, amb els teus poemas.

    Una abraçada molt i molt gran, i felicitats pel poema..... per tots els teus poemes i per la manera tan preciosa que tens d'escriure.... i d'escriure als altres (que ja et veig, ja....)

    Un petó, Rosa. Fins la propera!

  • Bravo!![Ofensiu]
    Sareta_16 | 20-04-2005 | Valoració: 10

    Bufaaaa com triumfa el poema, està molt molt currat!M'ha encantat...TOT!
    Quina senzillesa, quin domini, és genial!Es que si m'hagués de quedar amb alguna frase no sé quina agafaria!M'has deixat flipada!Uauuuu!
    Ets una de les millors de la web!;)

  • m'encanta[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 06-04-2005

    com jugues amb les paraules i els seus sentits, com capgires les frases perquè esdevinguin allò contrari, i així poder expressar els pensaments del teu cap. Enhorabona altre cop! Uns bons versos!
    Una abraçada,
    AtzaVaRa

  • esència[Ofensiu]
    edgar naúj | 05-04-2005 | Valoració: 10

    l'esència és a tants llocs... La nuesa del cos, la carència d'informació, la mirada sense prejudici, la paraula literal, la carícia, el petó...
    Quines paraules tan boniques; entre elles, trobaríem l'esència de l'ésser humà? Petons.

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

644384 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")