llibres, i llibres...i entre els llibres....

Un relat de: silvia_peratallada

Sense ganes d'estudiar, torno al meu estat obligat...concentració desprotegida, amb un llibre davant que no m'interessa, unes fòrmules que sóc incapaç de memoritzar, uns aprenentatges que no venen de gust, i uns pensaments que poc tenen a veure amb la bioquímica.

Miro més enllà del full escrit que tinc davant, i m'imagino en una platja de Nicaragua, passejant, mirant a l'horitzó, pensant que allà al meu país, deuen estar d'exàmens, a les universitats, i que com jo no en tinc, estic tranquila...
Torno a la bioquímica... quina sort deuen tenir aquells que ara mateix, no han d'estar estudiant...que poden imaginar i pensar el que vulguin sense la pressió d'haver s'estar fent una altra cosa... o les feines mecàniques que no necessiten concentració...

M'aixeco de la cadira, canvio d'habitació, em preparo un cafè, que la nit és llarga, i s'ha d'aprofitar, escric el que m'ha passat pel cap a relatsencatalà, i me'n torno, resignada, a endinsar-me (a veure si aquesta vegada més concentrada) al temari de l'exàmen de bioquímica que tinc passat demà...

Comentaris

  • Uns viatgen a Nicaragua...[Ofensiu]
    abraham | 17-01-2006 | Valoració: 10

    altres viatgen a Barcelona... tot amb la ment.
    Som els que ens falta, em vas dir un cop.

    Som per tan, anhels i desitjos?
    Cap la possibilitat de fer-los realitat?

    Una abraçada

  • Ei, ei, ei, ei, eiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!![Ofensiu]
    cassigall blau | 16-01-2006

    Ja estas foten el camp d'aqui i et poses RAPIDAMENT de CAP als llibres, val?

    Que no m'has sentit o que?...apa, cap als llibres de Bio, va, va, vaaaaaaaaa!

    Si no fas les coses que s'han de fer al seu temps, no podràs mai sommiar a gust!...encara ets aquiiiii?

    Va, va, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

582419 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com